Nieuw hier..... 1 mei uitgerekend!!(volgens internet)

A

Anoniem

Guest
Hey hallo!!                

Ik ben al wel een tijdje aan het meelezen hier maar heb me vandaag
maar eens aangemeld!
Ben dit jaar op 1 mei gestopt met de pil.... we dachten laten we vast
stoppen want het zal toch wel een tijdje duren voor dat ik zwanger ben!
Dachten we!!!!
22 augustus  zou ik ongesteld moeten worden maar werd dat niet........eerst nog
maar een paar dagen gewacht... maar die maandag erna (de 25ste) met het boodschappen doen kon ik die test niet laten liggen!!!
Ik heb thuis niet eens de boodschappen uitgepakt maar ben gelijk naar de wc
gegaan ik heb die test gedaan!! Heb de predictor.     er stond in de gebruiksaanwijzing
dat je na 5 minuten kon zien of je zwanger was.....nou na 20 seconden stonden er al 2 strepen.......ik kon het eerst niet geloven!!!ZWANGER!! heb de hele dag met een
big smile rondgelopen.
's middags gelijk naar mijn vriend toegegaan op zijn werk en vertelt, die kon het eerst ook niet geloven!!  
We hadden er eigenlijk geen rekening mee gehouden dat het al zo snel raak zou zijn!
Ben nog niet bij de verloskundige geweest maar heb al wel een afspraak staan
op 15 september om 21:15.....waarschijnlijk gaat ze dan ook kijken hoever ik ben.
Want mijn laatste menstruatie was wel veel korter en anders dus het zou ook
maarzo kunnen zijn dat ik iets langer al zwanger ben.
mijn laatste menstruatie was 25 juli. Dus heb ik op internet uitgerekend dat ik
dus op 1Mei uitgerekend moet zijn ! is wel heel toevallig 1mei gestopt met de pil en ook 1   mei uitgerekend!!!!!!!
Ben du denk ik nu 5 weken en 4 dagen zwanger!! Heb al allerlei kwaaltjes....erg gevoelige borsten en tepels,erg moe, en heel af en toe ook misselijk maar tegelijkertijd ook s morgens ontzettend honger....en dan eet ik net iets te veel en daar word ik dan weer   misselijk   van!!!     Lastig hoor!!   En mijn buik kan ik niet echt goed meer inhouden!!

Ik zou het leuk vinden om reacties van meiden te krijgen die ongeveer net zo ver zijn   en degene natuurlijk die het leuk vinden on te reageren!!!

x ilse

hoi hoi

Allereerst gefeliciteerd met jullie zwangerschap
Ik ben zelf ook zwanger van mijn 2de en ook helemaal happy hihi
Ik weet nog niet hoever ik ben, in ieder geval tussen de 7 en 16 weken, dit is ook niet duidelijk door de laatste keer dat mijn menstruatie ook licht, kort en vaag was. AS donderdag heb ik mijn termijnecho ( EINDELIJK!!!!!!!!!!!!!) want ik weet nu ruim 3 weken dat ik zwanger ben en is hartstikke leukmaar het is ook leuk als je ongeveer weet wanneer je moet bevallen hahahahah

verloskundige ga ik zo bellen, tussen half1 en half 2 zijn ze er dus denk wel dat ik gelijk een afspraak krijg omdat ik in ieder geval al over de 7 weken zit!

Liefs

Rachel

vergeet ik nog te zeggen , ik ben al ruim 3 maanden heel erg misselijk de hele dag door maar gelukkig niet spugen.... ik ben ook al 3 maanden erg moe, als ik wil stofzuigen ofzo loop ik erheen en ben ik al gesloopt!!! dit had ik bij mijn eerste zwangerschap niet, toen had ik nergens last van!

He rachel

Dit is trouwens ons 1 ste kindje......echt heel spannend!!!
Vraagje.... bij zo'n eerst controle en ze gaan er vanuit dat ik dan 7 weken zwanger ben gaan ze san al wel een echo maken??
 x ilse

Dan zou het toch maar ze kunnen zijn dat je al wel 12 weken of langer zwanger bent lijkt mij toch???     de eerste 4 weken had ik nergens last van maar toen ik die test gedaan had leken de kwaaltjes ook meteen te komen want een dag later begonnen mijn   borsten toch zeer te doen .... nee niet normaal!!! gewoon steken!!

Hoi hoi
Ja ik zelf denk ook dat het zo rond de 12 weken is...

volgens mij krijg je sowieso rond de 6 a 7 weken een echo, om te kijken hoever je echt bent, en om te kijken hoe groot het is om zo de groei bij te kunnen houden,   toen ik zwanger was van mijn dochtertje ( 6 jr geleden) kreeg je nog veel meer echo's nu krijg je er geloof ik maar 2 in heel de 9 maanden:-(((

pijnlijke borsten heb ik maar heel even ( week of 2 ) gehad, en niet zo heel erg gelukkig, die moeheid vind ik zelf wel erg rot, moet vroeg op me meissie doen die moet naar school en dan de dagelijkse dingen enz dus wat mij betrefd mag de moeheid wel over zijn ( ben nu ook al 45 min aan het stofzuigen, terwijl de stofzuiger nog op zijn plek staat hahahahhaa) maar ja het hoort erbij en zwanger zijn is nou eenmaal een super mooi kado, dus klaag niet ;-)

dan zou ik maar gewoon stoppen met stofzuigen !!! HAHAHAHa
We willen ook nog een tijdje wachten met het vertellen aan onze ouders!!
mijn moeder word half oktober 50 en dan willen we het vertellen,wel een
mooi kado dacht ik !! Dan word ze ook voor het eerst oma!
Je dochter was nu 6 jaar ? heb je er bewust wat langer tussen laten zitten?
Of ben ik nu heel brutaal?

ilse

tsja... ik denkd at ik het maar 1 keer oversla inderdaad,
Mijn dochter is 5 en half... ik heb er inderdaad bewust een langere tijd tussen laten zitten, zodat ze niet alle aandacht hoeft te delen. ze zit overdags op school , en als ze uit school komt doen we wat samen spelletje of en savonds ( vanaf dat me vriend thuis is ) doe ik nog wat leuks met haar alleen, zo heeft ze niks hoeven 'inleveren'als je begrijpt wat ik bedoel :))) en brutaal....? nee hoor :))

x

Terug
Bovenaan