A
Anoniem
Guest
Hey hallo!!
Ik ben al wel een tijdje aan het meelezen hier maar heb me vandaag
maar eens aangemeld!
Ben dit jaar op 1 mei gestopt met de pil.... we dachten laten we vast
stoppen want het zal toch wel een tijdje duren voor dat ik zwanger ben!
Dachten we!!!!
22 augustus zou ik ongesteld moeten worden maar werd dat niet........eerst nog
maar een paar dagen gewacht... maar die maandag erna (de 25ste) met het boodschappen doen kon ik die test niet laten liggen!!!
Ik heb thuis niet eens de boodschappen uitgepakt maar ben gelijk naar de wc
gegaan ik heb die test gedaan!! Heb de predictor. er stond in de gebruiksaanwijzing
dat je na 5 minuten kon zien of je zwanger was.....nou na 20 seconden stonden er al 2 strepen.......ik kon het eerst niet geloven!!!ZWANGER!! heb de hele dag met een
big smile rondgelopen.
's middags gelijk naar mijn vriend toegegaan op zijn werk en vertelt, die kon het eerst ook niet geloven!!
We hadden er eigenlijk geen rekening mee gehouden dat het al zo snel raak zou zijn!
Ben nog niet bij de verloskundige geweest maar heb al wel een afspraak staan
op 15 september om 21:15.....waarschijnlijk gaat ze dan ook kijken hoever ik ben.
Want mijn laatste menstruatie was wel veel korter en anders dus het zou ook
maarzo kunnen zijn dat ik iets langer al zwanger ben.
mijn laatste menstruatie was 25 juli. Dus heb ik op internet uitgerekend dat ik
dus op 1Mei uitgerekend moet zijn ! is wel heel toevallig 1mei gestopt met de pil en ook 1 mei uitgerekend!!!!!!!
Ben du denk ik nu 5 weken en 4 dagen zwanger!! Heb al allerlei kwaaltjes....erg gevoelige borsten en tepels,erg moe, en heel af en toe ook misselijk maar tegelijkertijd ook s morgens ontzettend honger....en dan eet ik net iets te veel en daar word ik dan weer misselijk van!!! Lastig hoor!! En mijn buik kan ik niet echt goed meer inhouden!!
Ik zou het leuk vinden om reacties van meiden te krijgen die ongeveer net zo ver zijn en degene natuurlijk die het leuk vinden on te reageren!!!
x ilse
Ik ben al wel een tijdje aan het meelezen hier maar heb me vandaag
maar eens aangemeld!
Ben dit jaar op 1 mei gestopt met de pil.... we dachten laten we vast
stoppen want het zal toch wel een tijdje duren voor dat ik zwanger ben!
Dachten we!!!!
22 augustus zou ik ongesteld moeten worden maar werd dat niet........eerst nog
maar een paar dagen gewacht... maar die maandag erna (de 25ste) met het boodschappen doen kon ik die test niet laten liggen!!!
Ik heb thuis niet eens de boodschappen uitgepakt maar ben gelijk naar de wc
gegaan ik heb die test gedaan!! Heb de predictor. er stond in de gebruiksaanwijzing
dat je na 5 minuten kon zien of je zwanger was.....nou na 20 seconden stonden er al 2 strepen.......ik kon het eerst niet geloven!!!ZWANGER!! heb de hele dag met een
big smile rondgelopen.
's middags gelijk naar mijn vriend toegegaan op zijn werk en vertelt, die kon het eerst ook niet geloven!!
We hadden er eigenlijk geen rekening mee gehouden dat het al zo snel raak zou zijn!
Ben nog niet bij de verloskundige geweest maar heb al wel een afspraak staan
op 15 september om 21:15.....waarschijnlijk gaat ze dan ook kijken hoever ik ben.
Want mijn laatste menstruatie was wel veel korter en anders dus het zou ook
maarzo kunnen zijn dat ik iets langer al zwanger ben.
mijn laatste menstruatie was 25 juli. Dus heb ik op internet uitgerekend dat ik
dus op 1Mei uitgerekend moet zijn ! is wel heel toevallig 1mei gestopt met de pil en ook 1 mei uitgerekend!!!!!!!
Ben du denk ik nu 5 weken en 4 dagen zwanger!! Heb al allerlei kwaaltjes....erg gevoelige borsten en tepels,erg moe, en heel af en toe ook misselijk maar tegelijkertijd ook s morgens ontzettend honger....en dan eet ik net iets te veel en daar word ik dan weer misselijk van!!! Lastig hoor!! En mijn buik kan ik niet echt goed meer inhouden!!
Ik zou het leuk vinden om reacties van meiden te krijgen die ongeveer net zo ver zijn en degene natuurlijk die het leuk vinden on te reageren!!!
x ilse