Nieuw hier..... 1 mei uitgerekend!!(volgens internet)

pfff ik vergeet ook een hoop geloof ik dus maar weer een psje hahaha

is inderdaad een heel leuk kado voor je moeder ! ik vertel het na de echo ( of die moet uitwijzen dat ik pas echt 7 weken ben dan wacht ik nog heel even)

Ik snap je helemaal!!
ik weet niet hoe ik dat later wil, nu denk ik dat ik er niet lang tussen laat zitten,maar dat kun je eigenlijk nu noghelemaal niet zeggen,misschien denk je dan dat het eerst wel goed is zo.   Is denk ik in het begin wel allemaal wennen!!  
mijn vriend werkt 7 dagen in de week dus de meeste zorg zal op mij neer komen....en dat weet ik ook en vind ik helemaal niet erg! hij heeft namelijk eigen boerderij, dus alle dagen druk!!
 ben   jij veelminder gaan   werken dan je eerst deed of ging je 1 ste kindje ook een aantal dagen naar kinderopvang of oppasmoeder?
ik werk nu 34 uur en ik denk dat ik later voor 27 uur ga(DENK IK)

ja joh dat is iets waar je als je eerste geboren is pas aan hoeft te denken hahaha
mijn vriend werkt 5 dagen per week en is van half 6 smorgens tot 6 u s,avond dus weg, dus ook niet veel thuis en de tijd dat hij is er moet mijn dochter al bijna weer naar bed haha

ik werk zelf niet,ben 100% huismama haha, ik zou als mijn dochter 5 was weer gaan werken, kon niks vinden en nu ben ik zwanger dus zoek ik ook maar niet verder ;-) ik moet nu echt even gaan opruimen, en dan straks de verloskundige bellen, ook best spannend haha, en dan me dochter weer uit school halen in de regen bah!!!

hai ilse

wat onzettend leuk voor je dat je al zo snel zwanger bent geraakt ! Gefeliciteerd.
ik ben vandaag 5 weken en 1 dag zwanger  en ik ben uitgerekend op 4 mei.

jaa die kwaaltjes zijn erg lastig he,, this ff wenne maar het is nou eenmaal een deel van de zwangerschap toch.

geniet er iig van !

Hoi Ilse,

Wat toevallig zeg, ik ben ook op 1 mei uitgerekend en mijn laatste menstruatie was ook op 25 juli!
Ik denk soms ook dat ik langer zwanger ben omdat ik me daarvoor al niet zo lekker voelde en omdat alles zo snel groeit (maar ja ik ben nu zwanger van de tweede en dan schijnt het sneller te gaan).

Wij hebben een dochter die in november 3 wordt en als alles goed gaat is ze bijna 3,5 als haar broertje of zusje komt.

Ik voel me heel wisselend, soms heel blij en nergens last van, alleen een beetje moe, en de andere keer ben ik best beroerd (gelukkig nog niet hoeven spugen), zere borsten, doodmoe  en behoorlijk chagrijnig !
Vaak als Iris 's middags in bed ligt ga ik ook even liggen en ja bij mij schiet het stofzuigen er ook weleens bij in hoor haha !

Onze eerste afspraak bij de verloskundige is woensdag 17 september.
Ik ben benieuwd, want het is een vk die ik nog niet ken.
Weet nog niet wanneer onze eerste echo gemaakt mag worden.

Omdat ik bang ben dat iedereen het gaat zien (mijn ouders en mijn tante vroegen er namelijk al naar)  gaan we het vanavond in elk geval aan de schoonouders vertellen en waarschijnlijk volgende week aan de rest.

Groetjes, Anna

hoi hoi,

wat gezellie hier.. ook al zo druk
en wat leuk dat veel van jullie met 7wk ongeveer al een echo krijgen... ik heb pas 7 okt mijn intake en 9 okt mijn echo :S erg jammer vind ik het.

volgens een normale cyclus zou ik 1 mei uitgerekend zijn, maar nu heb ik 25 juli mijn laatste nod gehad (ppff moest ff goed nadenken ook nog hihi) en tussen 4 en 6 aug mijn eisprong al. dus denk dat ik nu 7wk ipv 6wk ben.
en mijn cyslus was ong tussen de 23 en 28 dgn
en een vroege eisprong.

hebben meer dames dit?

groetjes Simone

mv Mart en ?

Ik ben ook rond die datum uitgerekend, ergens begin mei... ben zwanger van de derde dus word een gezellige boel. Ik heb alleen afgelopen jaar twee miskramen gehad, dus het is wel extra spannend dit keer. Eerst de eerste 16e weken maar doorworstelen en daarna durf ik pas ontspannen zwanger te zijn. Ik heb 24 sept. een echo, dus dat zal ook iets rust geven. Nou lekker genieten van alle kwalen, is een goed teken!

Wij zitten met best veel meiden inmiddels te kletsen in de topic: uitgerekend in mei 2009 hebben daar ook een lijstje enzo. Misschien vinden jullie het ook leuk om daar mee te kletsen?

In elk geval gefeliciteerd met jullie zwangerschap, geniet ervan!

Liefs nathalie

Terug
Bovenaan