Nieuw hier en heel erg onzeker

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Ik en mijn partner zijn al een tijdje (6maanden) bezig met zwanger worden. Helaas gaat het niet zo snel als dat we hadden gehoopt. We zijn beide jong/gezond en volgens de dokter moeten we gewoon klussen en dan moet het wel lukken. Maar voor mijn gevoel duurt het zooooooooooooooooo lang.... en ik kan er heel moeilijk over praten. Deze forum is wat dat betreft ideaal!
Anyway mijn vraag is hoe houden jullie het vol? Al die onzekerheden en twijfels (mogen we ooit een kindje krijgen) die je opeens krijgt jeetje wat doe je daar tegen?
Ben benieuwd en wens jullie allemaal heel veel succes met zwanger worden.

Liefs, Mero

Hoi mero!

Welkom op het forum.
Hoe ik het volhoud? Er gewoon voor elkaar te zijn. Goed met elkaar erover praten. Het helpt gewoon als je je ei kwijt kunt.
En natuurlijk er positief in staan.. hoe moeilijk soms ook... Elke keer die ziekehuis bezoeken... Komt soms iedereen de strot uit...
Maar we doen het voor een doel denk ik dan maar!

Tot spreeks
Xx

Hoi Mero,

Ik ben misschien niet de ideale vrouw om te reageren op jouw berichtje, maar doe het toch!

Ten eerste welkom bij de club!
Ik ben misschien niet ideaal omdat ik al 2 kinderen heb mogen krijgen! En er zijn veel dames hier die dat wonder, net als jij nog nooit meegemaakt hebben. Maar toch denk ik dat iedereen de onzekerheid en de twijfel kent. Zelf zit ik in de 4e maand en zelfs ik heb al gedacht, misschien lukt het wel geen 3e keer. En iedere maand als je die negatieve test in handen hebt is het weer teleurstellend. dat hebben we allemaal.

Tja, wat doe ik er tegen!? Ik probeer een beetje afleiding te zoeken. heb ooit gelezen dat 75% van de vrouwen binnen 1 jaar zwanger wordt. Dus ik ga er ook maar vanuit dat het heel normaal is dat het nog 7 maanden niet lukt.

Meid, probeer je niet druk te maken (ik weet het, das moeilijk!!). Maar hier kan je het wel van je afschrijven! Dat scheelt misschien ook al!!

Succes!
Liefs Patries

@ Bosbesje: Ik word al vrolijk door je nickname :) bedankt voor de tip en het helpt inderdaad nu ik er een beetje over praat.. al zijn jullie vreemden maar het idee dat we allemaal in het zelfde schuitje zitten maakt het weer vertrouwd. Bedankt voor je reactie.

@ Nogeentje: Van harte gefeliciteerd met jullie 3e wondertje. Natuurlijk mag jij ook reageren en het doet me juist goed om te lezen hoe de ervarene onder ons zich hebben gevoeld.

Probeer zoveel mogelijk positief te denken word alleen soms echt niet goed van de mensen in mijn omgeving, overal waar ik kom zijn mensen zwanger... vriendinnen/werk/familieleden hahah word gek en dan kijkt iedereen me aan met een blik van 'zou je niet eens opschieten' daarom praat ik er niet graag over en is dit super en pff het lucht echt wel op (^_^)

@Nogeentje: SO SORRY ik ben zoooo nieuw hier.. maar dat had je zeker wel gemerkt (BLOOS ME DOOD) ik dacht dat je 4e maand was van je zwangerschap maar waarschijnlijk bedoelde je 4e maand dat jullie het proberen toch?

Hoihoi

Welkom op het forum. Dit is idd een ideale site om te kunnen praten met andere meiden die zwanger willen worden.

Door het vele gelees weten wij ook niet waar we aan toe zijn. Wel of niet zwanger, wel of geen goede symptomen.

Wij zijn nu ruim 8maanden bezig voor 1e kindje en wij zijn ook nog niet zwanger. Kreeg van vele meiden het advies dat als je na een jaar niet zwanger bent dat je dan naar de HA moet stappen.

Dus meis, lekker veel klussen en je heb nog een half jaartje te gaan. Wie weet is het deze maand raak voor je, want zoals je leest er zijn nu heel veel nieuwe decembermama`s op het forum en worden wij en de andere januarimama`s :)

Succes

Hoi Mero

Welkom! Het is en blijft een wacht periode en dat vinden wij geen van allen een pretje! Er over praten en dromen helpt je echt, tenminste, vele van ons.

Ook wij zijn bezig voor een derde kindje, maar de wens is er natuurlijk niet minder om. We willen het liefst allemaal gisteren een positest hebben!

Veel succes en geen vraag is te gek hier hoor-:)

Hahah, geeft niets hoor!!
Ik heb het ook een beetje ongelukkig opgeschreven zie ik! Maar inderdaad, ik zit in de 4e klusronde! En heb afgelopen weekend mijn NOD gehad en een negatieve test dus ik ga er vanuit dat ik door ga naar de volgende ronde. Nu is het wachten op mij ongi!

Liefs Patries

Terug
Bovenaan