Nieuw hier en heel erg onzeker

Ik denk dat iedereen inderdaad die onzekerheid wel kent... alleen overheerst het bij de een meer als bij de ander. Hier kan ik het vrij lang volhouden om mn gedachten bij iets anders te hebben, maar heb zo nu en dan toch symptomen en daarbij is mijn NOD woensdag of vrijdag... Had vorige maand een kortere cyclus en volgens mij heb ik dinsdags of woensdag mn ei gehad. Wij gaan voor een 2e kindje en voor mn vorige zwangerschap had ik altijd een regelmatige cyclus van 28 dagen dus daarvan uitgaande dan zou ik a.s. vrijdag mn NOD hebben...

Daarom ga ik vrijdag ook testen als ik niet het idee heb dat de duivels doorbreken... Maar nu begint de onzekerheid, ongeduldigheid enz wel toe te nemen hoor... Merk ook dat ik ineens meer behoefte heb om hier te zijn.... Om te lezen / te reageren en ben ik er dus meer mee bezig dan bijv een week geleden.... We wachten het af... Sterkte daar!

@ nogeentje dit weekend je NOD en Negatief getest... Wanneer ga je weer testen dan? dinsdag? als er geen duivels te zien zijn? Of test je niet weer... Had je een regelmatige cyclus?

@2ewonder2012. Ik twijfel. Had altijd een zeer regelmatige cyclus, vorige maand 6 dagen overtijd. Weet nog niet of ik woensdag of het weekend nog een testje er tegenaan gooi. Even kijken hoe ik me voel. Was wel zaterdag aan het eind van de middag dat ik negatief testte. Dus geen ochtendurine en volgens de ene kalender had ik zaterdag de dag dat ik kon testen en volgens de andere zondag. Maar ik vind het elke keer zo'n teleurstelling. Ik vind testen helemaal niet leuk eigenlijk! hahaha Dus ik twijfel!

Maar zodra de duivels er zijn of ik een posi test heb laat ik het natuurlijk weten!!

Jij sterkte met wachten! :-(

Liefs Patries

Ybaby ik hoop het voor ons :) Januarimama's klint wel leuk hahah

Patries testen is ook niet leuk maar wel als het positief is dus blijf daar aan denken, en toevallig ken ik iemand die 4 testen gedaan heeft met alle 4 negatief als resultaat en uiteindelijk bij de HA een test en bleek dat ze zwanger was. positief blijven dus (hoe moeilijk het ook is trust me i know)

2ewonder2012 succes en ik zal voor je duimen

Liefs Mero

Hoi Mero,

Ik sta er ook wel redelijk positief in hoor!
Ik vind het wel allemaal spannend en iedere maand dat het langer duurt is er eigenlijk 1 teveel, maar goed het gaat zoals het gaat.

Alleen ik voel me niet zwanger, heb ook geen ongi gevoel. Dus ik wacht rustig af!

Liefs Patries

Hoi Mero, welkom!

Positief blijven is soms moeilijk, maar zoals al eerder geschreven helpen we elkaar. En zoals mijn vriend zegt: komt vanzelf. Als ik dan roep: ik wil het nu krijg ik een zoen en zegt als het nu niet is misschien wel de vogende keer. Tja, heel nuchter, heerlijk! Bij ons gaat het niet vanzelf: met behulp van het ziekenhuis zijn we nu goed op weg. Wachtend tot NOD, spannend!

Nou, heel veel lees- en schrijfplezier en hopelijk ben je snel zwanger :-D

Groetjes!

Hoi Mero, welkom bij de club hier. Hopelijk mag je straks snel door naar de januarimama's. Overigens wel bizar, dat is 'pas' in 2013!!!

Ik heb wisselend moeite met het wachten. Zowieso zijn de twee weken voor je vruchtbaar bent héél goed te doen, haha. Dan is dus de helft van de maand al weer om. Daarna word het lastiger :)
Soms helpt het alleen om druk bezig te blijven, kamertje behangen, muurtje schilderen, bij lekker weer veel naar buiten, sporten. Het helpt mij goed om druk bezig te zijn als ik er teveel aan ga denken.
Jammer genoeg zie ik dan natuurlijk altijd weer een zwangere dame en ben ik weer terug bij af. Haha, ik ben echt te erg....

Liefs Mamamijn

welkom! ik hoop dat je snel zwanger mag worden.
ik zit pas in mn eerste ronde maar duurt me al te lang. terwijl hier al zoveel dames zijn die al veel langer bezig zijn! wachten duurt altijd lang. maar praten helpt

Terug
Bovenaan