A
Anoniem
Guest
Ik denk dat iedereen inderdaad die onzekerheid wel kent... alleen overheerst het bij de een meer als bij de ander. Hier kan ik het vrij lang volhouden om mn gedachten bij iets anders te hebben, maar heb zo nu en dan toch symptomen en daarbij is mijn NOD woensdag of vrijdag... Had vorige maand een kortere cyclus en volgens mij heb ik dinsdags of woensdag mn ei gehad. Wij gaan voor een 2e kindje en voor mn vorige zwangerschap had ik altijd een regelmatige cyclus van 28 dagen dus daarvan uitgaande dan zou ik a.s. vrijdag mn NOD hebben...
Daarom ga ik vrijdag ook testen als ik niet het idee heb dat de duivels doorbreken... Maar nu begint de onzekerheid, ongeduldigheid enz wel toe te nemen hoor... Merk ook dat ik ineens meer behoefte heb om hier te zijn.... Om te lezen / te reageren en ben ik er dus meer mee bezig dan bijv een week geleden.... We wachten het af... Sterkte daar!
@ nogeentje dit weekend je NOD en Negatief getest... Wanneer ga je weer testen dan? dinsdag? als er geen duivels te zien zijn? Of test je niet weer... Had je een regelmatige cyclus?
Daarom ga ik vrijdag ook testen als ik niet het idee heb dat de duivels doorbreken... Maar nu begint de onzekerheid, ongeduldigheid enz wel toe te nemen hoor... Merk ook dat ik ineens meer behoefte heb om hier te zijn.... Om te lezen / te reageren en ben ik er dus meer mee bezig dan bijv een week geleden.... We wachten het af... Sterkte daar!
@ nogeentje dit weekend je NOD en Negatief getest... Wanneer ga je weer testen dan? dinsdag? als er geen duivels te zien zijn? Of test je niet weer... Had je een regelmatige cyclus?