nieuw hier en meteen een vraag

Hej allemaal,
Ik heb nog niet veel gekeken op dit forum maar meld me nu toch maar voorzichtig aan. Ik ben Pippi, bijna 38 en zwanger van ons vierde kindje. Ben vandaag precies 11 weken volgens mijn berekening. Ik maak me bezorgd, omdat ik sinds maandag geen misselijkheid meer voel, alsof het stil is geworden zeg maar. Ik ben zaterdag naar een sauna geweest, er erg naar geworden en er weer uitgegaan. Zou er iets mis gegaan kunnen zijn? Wie heeft ervaring met sauna en zwangerschap? Liefs Pippi

Hoi Pippi.,

Ik ben nu 11+2 weken zwanger en mijn misselijkheid is de laatste 2 dagen ook verbeterd. NIet meer spugen gelukkig, wel nog de hele dag misselijk.
Misschien heeft het gewoon met de termijn te maken. En niets met de sauna.
Nienke

hoi hoi,

ik ben sinds vorige week ook niet meer misselijk en ik ben nu 11 wk en 2 dg, dus misschien is het bij jou ook gewoon over? heb je wel andere dingen als; honger, moeheid e.d. die ook kunnen wijzen op je zwangerschap?
het naar worden heb ik ook gehad in mijn vorige zwangerschappen als ik in een benauwde badkamer stond dat komt misschien door de extra circulatie in je lichaam.
waarschijnlijk kan ik je hiermee niet echt geruststellen dus ik zou gewoon je VK bellen misschien kan ze je uit onzekerheid helpen met een extra afspraak.

sterkte en laat ons maar weten of het allemaal goed gaat.

groetjes

Ik denk dat je gewoon een van de gelukkigen bent waarbij de kwalen nu fijn over gaan.

Heb zo eens even op internet gelezen. Maar er staat dat als je echt wel vaker naar de sauna gaat het niet heel erg is.
Maar echt een vette dikke aanrader is het geloof ik niet.
Maar het zal geen miskramen ofzo opwekken.

Nogmaals ik denk dat je klachten gewoon aan het overgaan zijn.
En blijf je je onzeker voelen, gewoon je verloskundige of gynacoloog bellen hoor!!
Daar zijn ze voor!

ik ben ook vandaag precies 11 weken en ook bij mij neemt de misselijkheid af..... ook de hoofdpijn neemt af dus denk omdat we tegen de 12 weken aankomen het langzaam afneemt!!

Wat betreft sauna bezoekjes, volgens mij is het na 3 maanden geen probleem meer, maar met 11 weken is dat niet zover meer. En idd wordt er aangeraden alleen naar de sauna te gaan als je dit voor de zwangerschap ook wel eens deed, plus natuurlijk erg goed naar je lijf luisteren, met een vriendin die vorig jaar zwanger was ben ik ook naar de sauna geweest tijdens haar zwangerschap, en ik merkte bij haar dat zij sneller eruit ging als voor haar zwangerschap...

Wat betreft misselijkheid... bij mij begonnen de kwalen rondom de 12 weken minder te worden, maar idd vraag het gewoon even na bij de vk...
Da's beter als je onnodig lang ongerust te maken.

Groetjes Linda

Ik weet dat als je zwanger bent je niet onder de zonnebank mag of in de sauna. En over je misselijkheid die kan afzakken na de 10e week, dus ik zou me geen zorgen maken daarover.

groetjes daisy
10w+6d

Hoihoi,

Ikben zaterdag 13 weken en heb al 3 weken geen last meer van misselijkheid wat een nare periode was dat! Gelukkig weet je waar het voor doet. Ik denk dus niet dat je je daar zorgen over hoeft te maken..

Wat leuk trouwens dat er zo'n forum als dit is endat iedereen in ongeveer dezelfde week/maand is, kun je dus altijd vergelijken en advies vragen..

Ik ben eergister bij VK geweest en toen we op de echo aan het kijken waren vroeg de VK of we het geslacht eventueel wilden weten.. Dat wilden wij wel waarop ze ons een waarschijnlijk piemeltje met bal eronder liet zien!!! Een Jongen!! Kan dit echt nu al zo zijn? Iemand dat ook eens meegemaakt of moet ik gewoon nog steeds denken dat het vanalles kan worden..

Groetjes joyce

Terug
Bovenaan