nieuw hier en meteen een vraag

Hej!
Bedankt voor jullie fijne reacties. Ik heb gisteren gebeld met de vlk. hier, en na allerlei omzwervingen vroeg ze mij wat ik zelf dacht.... zucht! Ik kon evt. naar het zkh voor een echo, maar dat haalde ik zelf niet gisteren tijdtechnisch gezien. Vandaag voel ik me weer misselijk en heb weer hoofdpijn :) Eigenlijk ben ik er wel ff blij mee. Dus ik laat het voor wat het is. Anders waren er wel andere klachten gekomen, toch?! Nogmaals bedankt, en Joyce, ik geloof dat het in dit stadium nog erg moeilijk is qua geslacht. Beide geslachteskenmerken lijken sprekend op elkaar, omdat het nog zo gezwollen is. Pas vanaf de 15e week gaat dat zich meer uitontwikkelen in meisje-jongetje. Maar wie weet was het bij jou toch al duidelijk zichtbaar? Zo ja, gefeliciteerd met je zoon! Leuk toch!! Geniet er maar van. Groetjes Pippi

ik ga graag naar de sauna
tegen mij werd gezegt dat het mag mits je daarvoor ook regelmatig ging ivm het temp verschil

vraag het eens aan je verloskundige ik ga nu wel naar sauna oorden en bubbel een eind weg maar erg warme sauna s sla ik liever even over

Terug
Bovenaan