Nieuw hier en voorspellingen doen

<p style="text-align: left;">Hai dames,</p>
<p style="text-align: left;">Ik ben nieuw op dit forum maar zie (zit op mijn mob) niet zo snel waar ik mij voor kan stellen. Sommigen kennen mij misschien van zp. In dat geval: hoi!

Toch maar even op de pc, want op mijn mobiel gaat het niet zo makkelijk ;) Ik had een heel verhaal geschreven, maar dit kwam niet mee blijkbaar. Anywho, wat ik verder nog wilde schrijven:

Ik ben mama van 2 lieve jongetjes van 4 en 8 jaar en een meisje die helaas 9,5 jaar geleden is overleden tijdens de zwangerschap. We hopen om nog eenmaal een kindje te mogen verwelkomen binnenkort!

In het dagelijks leven ben ik vooral mama en ben ik onlangs mijn eigen bedrijf gestart als coach. Op zp doe ik regelmatig geslachtsvoorspellingen (geen pendelen oud, maar gebaseerd op wetenschap) en zit zo'n 85% van de tijd goed. Ik heb nog geen idee hoe druk het hier is, maar als jullie benieuwd zijn naar het geslacht van jullie kindje, mogen jullie een berichtje sturen. Je hoeft trouwens nog niet zwanger te zijn, maar het mag wel natuurlijk ;)

Terug
Bovenaan