J JayMommy apr 6, 2017 #18 <p style="text-align: center;">Hoihoi ik ben ook nog niet zwanger maar wel benieuwd! </p>
<p style="text-align: center;">Hoihoi ik ben ook nog niet zwanger maar wel benieuwd! </p>
B Beertje87 apr 6, 2017 #19 <p style="text-align: left;">Nou ik ben ook wel benieuwd . Ben nog niet zwanger hoop dat ik over een week wel kan juichen
<p style="text-align: left;">Nou ik ben ook wel benieuwd . Ben nog niet zwanger hoop dat ik over een week wel kan juichen
J jonge vrouw anoniem apr 18, 2017 #23 Ik ben ook wel erg benieuwd, hier weten we echt net een paar dagen pas dat we zwanger zijn. Kom maar op wat heb je nodig
Ik ben ook wel erg benieuwd, hier weten we echt net een paar dagen pas dat we zwanger zijn. Kom maar op wat heb je nodig
A ANONYMOUS_USERNAME apr 24, 2017 #24 Ik ben morgen 10 weken zwanger en ben erg nieuwsgierig naar het geslacht! Zou graag jouw voorspelling horen
Ik ben morgen 10 weken zwanger en ben erg nieuwsgierig naar het geslacht! Zou graag jouw voorspelling horen