nieuw hier maar ook even voorstellen!!!

Hoi meiden,

Ben Duits meisje ben dit jaar 40 jaar geworden, getrouwd en trotse moeder van 2 kids, Jessica 4 jaar en Kevin 2 jaar!!!
Zou het leuk vinden om weer met een forum mee te doen!!!!
Kijk even rond hier wie jullie allemaal zijn en ben blij met elk antwoord, en natuurlijk wil ik jullie ook beantwoorden!!!

Groetjes Duits meisje

Hoi hoi,

welkom hier! Ik zal me hier even aan je voorstellen: Natasja, 31 jaar, mama van Tijn (2,5), Wout (15 mnd) en Daaf (nu ruim een week oud)
Wanneer is Kevin 2 geworden? En vertel eens wat meer over hem als je wilt?

groetjes Natasja

Hoi Duits Meisje

Je naam komt me bekend voor, volgens mij ben je niet helemaal nieuw toch?

Ik ben iig Martine, 28 jaar en de trotse moeder van Noah. Noah is 2,5 jaar; hij is van jan. 2009

Groetjes, 10e

Hoi allemaal,
Leuk zeg zo'n welkom!!!

Idd ben ik niet helemaal nieuw, heb tijdens mijn zwangerschappen hier aleens rondgehangen toen was het forum heel anders!!!
Nu heb ik weer wat meer tijd savonds dus dacht ik kom hier eens kijken!!!

Nog meer vraagjes???

Groetjes Sandy

Hey meiden,

Kevin is geboren op 23 januari 2009, hij was toen 58cm en 3970grm dus best een reus, hij is een erg ondernemend mannetje met een heel sterke wil zou ik maar zeggen, zit nu in peuterpubertijdsfase waar ik soms heel moe van word!!! Hij luistert erg slecht en is moeilijk te corrigeren,dus moet soms best flink optreden en dan gaat het weer met hem!!
Verders is hij ook wel lief hoor haha komt die lekker tegen je aan knuffelen, zegt die mama lief mama kusje geven!! Das zo schattig, en vooral als hij dan slollie(sorry zeg)Smelt ik!!!

Groetjes Sandy

Hoi Sandy,

Heerlijk he, die peuterpuberteit. ;-)
Ik moet zeggen dat ik er de laatste tijd goed mee om kan gaan (veel beter en meer relaxed dan in het begin) maar dat komt vooral ook omdat Noah al vrij goed kan praten en we dus al veel uit kunnen leggen / overleggen.
Ook geef ik hem regelmatig gewoon zijn zin of laat ik hem 'winnen'. Ik denk dat dat goed is voor zijn zelfvertrouwen en dat hij zich daardoor ook makkelijker neer kan leggen bij een 'nee' op z'n tijd. (dus: wil hij binnen zijn jas niet uit doen? Prima, dan houd 'ie 'm toch lekker aan? Niet eten? Ook goed, morgen weer beter. Maar aan de andere kant: beeldjes van mama als speelgoed gebruiken? Nee, nee, nee. Ongeacht de huilbui die daarna volgt ;-)

Succes ermee!
Groetjes, 10e

Terug
Bovenaan