Nieuw hier met meteen 'n genante vraag...

Hoi,

inderdaad 2 dagen voor IUI geen sex...maarre tip van onze gyn was om de dag van de IUI na de IUI wel te sexen! haha je weet maar nooit zei hij..

Heeft bij ons niet gewerkt hoor, maar ja je weet maar nooit!

Succes,

gr Yosha

Hoi Hoi....

Welkom Op Dit Forum....

en bij ons precies het zelfde verhaal...geen seks voor de iui 2 dagen inderdaad wat iedereen zegt.... maar wij hebben ook wel is een dag van te voren gevreeën... en toen had me vriend alsnog 10 miljoen zwemmers...( tja ik weet ook niet waar die het vandaan haalt hoor... :D)
maar denk dat het ook wel op de kwaliteit gaat...!!!!

Heel Veel Succes Met Jullie Eerste IUI.....!!!!!!

Wij moeten morge om half 11.... Gestimuleerde IUI (4de)

XXXXX Brenie

hai
normaal is het geloof ik ook maar 6 x iui. maar we zaten zelf in tiel en omdat wij toen wij begonnen vonden ze ons te jong voor ivf (21) en ze konden niets vinden waarom het niet zou kunnen lukken. terwijl ik toen al aangeven had dat het met iui niet ging werken (voorgevoel). en toen vorig jaar hebben ze ons doorgestuurd naar nijmegen en daar hebben we ook nog 3 x iui ghad en nu deze maand de eerste ivf en gelijk zwanger ha ha!

suces er mee

gr claudia

Idd - twee dagen van te voren niet maar ook wij kregen huiswerk mee op de dag zelf en dag erna, you never know;-).

Wij zijn zwanger geworden van en tweeling na poging 2..... (nu 30 weken zwanger)

Succes!

Hoi hoi

Moet eerlijk bekenen meestal overschijt ik het protocol niet maar wij daen 3dagen van te voren nog sex en een dag van te voren nog had hij nog een zaatlozing en wat denkje volgens mij zit hij nog vast dus ben nu iets van 4 weken en 2dagen maar dit is mijn 3 iui en daar voor heb ik het wel volgens de regels gedaan je moet gewoon op je intuïtie af gaan egt weet je soms zijn er regels om ze iets te overtreden suc6 er mee
Liefs deza

Hoi hoi

Ook wij heben het protocol ff ontregeld 2dagen van te voren sex gehad en de dag er voor had hij nog een zaadlozing en wat denk je het zit er nog ben nu iets van 4 weken en 2dagen dus soms moet je ff een regel breken dit is mij 3 iui dus soms moet gewoon doen wat je ingevening is ja dat is waar 6e en IVF of icsi maar tog vraag ik me af hoevaak IVF en hoeveel icsi heb je en dat meer dermalen iui geen iedee ik weet aleen 6x maar is goed om te weten thanxs meid en jij suc6
Liefs deza

Terug
Bovenaan