Nieuw hier..........ook even voorstellen

A

Anoniem

Guest
Hallo dames !

Ik ben Blanca, 36 jaar en woon alweer 4.5 jaar samen. Wij hebben 4 maanden geleden besloten voor een kindje te gaan ! ben er hartstikke blij mee maar het wil nog niet echt lukken.
Ik lees hier al een tijdje mee en leer een hoop hoor van jullie ! Ik ben heel blij dat ik niet de enige ben die zo met de NOD in de war zit elke maand.
heb een cyclus van ongeveer 25 a 26 dagen. Heb vandaag alweer spotting gezien dus het is deze maand weer eens niet gelukt.
Veel mensen reageren van : geduld is een schone zaak................en laat ik dat nou net niet hebben.........
Mijn vriend heeft al een zoontje van 4 jaar en het kriebelt toch wel heeeeeel erg nu bij me, ik wil ook !!!!

Ik zou ook graag op de NODlijst staan als dat mag ?

Blanca, 36 jaar, 1e kindje ( voor mij, niet voor mijn vriend) NOD 17 september !!!

dank jullie wel !
groetjes,
Blanca

Hoi Blanca,

We kunnen met elkaar meedoen: ik heb ook 17 september NOD... Enne, net geleerd dat pas als je echt ongi wordt, je moet gaan tellen voor je nieuwe cyclus.

Groetjes van Saskia

Hoi Saskia !!

Dank je voor je reatie !!
ja ik weet dat ik dan pas kan gaan tellen, maar ik weet dat als ik vandaag spotting heb het morgen enorm doorbreekt. Dus morgen loops..........25 dagen later is het 17 september !! dat word spanned voor ons !! denk dat er straks wel meerdere zijn rond die datum..............hoop ik niet natuurlijk, iedereen wil natuurlijk graag NIET zwanger worden ;-))))

groetjes !!
Blanca

Shit shit shitterdeshit, ik maak meteen fouten !
Ik bedoel dat iedereen graag NIET ONGESTELD wil worden natuurlijk !!

Sorry !!!

Hoi Blanka en Saskia

Niet helemaal hetzelfde maar wel bijna...........
Mijn nod is 18 september, is ook mijn verjaardag. Ik leef dus iig met jullie mee.

Succes he??
Enne welkom trouwens, je zal je hier gauw thuisvoelen

Liefs Annet

hoi Bianca,

Welkom op het forum, hoewel ik er zelf ook nog maar een weekje ronddwarrel! Ik hoop dat je het hier net zo naar je zin zult krijgen als ik!
Elke maand is het weer spannend, maar hier kun je wel je gevoelens erover kwijt!
Mijn NOD is 16 september, dus fingers crossed voor ons allebei!

Groetjes,
Aimee (28), 1e kindje en ronde 4

He Yappie,

Welkom! Technisch gezien ben je over 11/12 dagen pas loops , want dan ben je vruchtbaar (cyclus is toch 25 dgn?).

Geintje! Leuk dat je er bent.

julide, 31, 1e kindje, 9e ronde

Terug
Bovenaan