Nieuw hier..........ook even voorstellen

hoi yappi

Gezellig dat je er bent...
Heel veel klus plezier!!!!!!!!!!!

groetjes din

eerste ronde eerste kindje

Hoi Meiden !!!

leuk al deze reacteis !!! bedankt !!!

gezien jullie reacties gaat het zeker gezellig worden !! ook heel fijn dat je je "eitje"hier ook kwijt kan zonder dat iemand dat raar vind ;-)))

Er zitten er toch wel een paar die ook rond 16/17/18 sept ongi moeten worden dus dat wordt spannend voor ons allen !!! heb al een tijdje meegelezen en er zijn er toch al veel zwangert geworden afgelopen twee maanden. Ik hoop dat wij met zijn allen snel mogen volgen !! Zit mijn ventej al helemaal warm te maken voor de aanstaande klusperiode ;-))
heb er nu al weer zin in....................alleen die weken erna he ???? Dat is het meest spannends van allemaal !!!

groetieeeeeeeeeee,

Blanca

Hoi Bianca,

Gelukkig  weer een wat ouder meisje op het forum .
Wordt soms helemaal onzeker van al die jonge kipjes hier.

Succes met zwanger worden en veel plezier hier op het forum.

TeHa, 34 jaar, 3e ronde, 2e kindje.

Hey Blanca..

Hier nog een wat oudere kip van 36 ... veel plezier hier en op naar een gezonde zwangerschap!

Groetjes.. Bats  
ronde 10, vierde kindje..

Hoi TeHa,

hahahha, jaaaaaaaaaaaaa ik ben zowat de oudste geloof ik hier !! Maar maakt niet uit joh, je bent zo jong als dat je je voelt en momenteel is die leeftijd erg laag bij me !!! :))

Voel me een kong kippie, maar mijn lichaam wil geloof ik niet echt mee met mijn hersenen     hahahaha,

Succes meid !!! wanneer is jouw NOD ??

Kusje,
Blanca

Hoi Bats !!!

Zijn wij toch mooi maar weer de ouste kippies hier !!! ook een ere plaatsje verdiend toch !!!! '-))

Jij ook veel succes en klusplezier gewenst !!!

Kusje,
Blanca

Hey Blanca (sorry, las de vorige keer Bianca),

M'n NOD is geloof ik 13 september. De vorige cyclus was maar 23 dagen, dus het gaat hard op deze manier. Arm vriendje, hij wordt maar steeds aan het werk gezet .

Heb al tegen 'm gezegd dat het nou afgelopen is met dat gepruts en dat er nu niet meer met losse flodders geschoten mag worden en dat ie es meer z'n best moet gaan doen, hihi.

Groetjes!!

Hoi Teha !!

Lossers flodders ??? issie gek geworden ??       :)))))

hahahaha, ja ken dat, mijn cyclus is 25 dagen momenteel, dus weet dat het snel gaat !! Joepie !!! Zou het vreselijk vinden als je 40 dagen of langer een cyclus hebt zoals ik hier wel eens lees van die arme meiden, dat lijkt me zo frusterend !!!
Mijn ventje kan ook behoorlijk aan de slag elke keer hoor, heeft ie even een paar dagen rust tijdens de ongi maar daarna kan ie er gewoon weer tegenaan en vooralsnog heeft ie absoluut geen klachten !! ;-)

13 sept. ? Oehhhhhhhhhhhhh dat wordt spannend !!! Dus jij nadert op rasse schreden je vruchtbare periode !!! Yeahhhhhhhhhhh, ertegen aan !!!!! hahahahha

Groetie,

Blanca

Terug
Bovenaan