nieuw hier

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Ik heb de afgelopen dagen al zitten lezen op dit forum en nu toch besloten om me aan te melden. Ik zal me even voorstellen, ik ben 28 jaar en zit nu in de tweede ronde. Ik merk dat ik er veel mee bezig ben, soms denk ik dat ik er zelfs te vaak aan denk, herkennen jullie dit ook? Zie overal zwangere buiken op straat en het liefst zou ik vragen hoe lang ze bezig zijn geweest om zwanger te worden. Beetje naief misschien maar had nooit gedacht dat het zou een invloed zou hebben op je leven om zwanger te worden, als je het over kinderen hebt, denk je toch vooral aan wat voor invloed de kinderen zelf op je leven zouden hebben.

Het lijkt me fijn om het er met jullie over te hebben,

groetjes nieuweling

nou dit herken ik zeker!....gek word je ervan...maar ja het zal er wel bij horen...wij zijn nu 1 1/2 jaar bezig     alletwee gezond...dus vorige week iui gehad...ik hoop dat het nu een keer lukt...heb jij al kinderen of gaan jullie voor de eerste?groetjes natasja  

fijn om te horen dat het wordt herkent. Nee ik heb nog geen kinderen, wel altijd al gewild, kan ook niet bedenken hoe ik het zou vinden als blijkt dat het nooit zou kunnen.
Ben nog niet helemaal thuis in de termen, kan je me uitleggen wat iui betekent? misschien een stomme vraag, maar heb je al ovulatietesten gebruikt? Ik wil het ook wel gaan doen, maar ben bang dat er dan geen 1 vruchtbare dag blijkt te zijn?

Hoi Cosy,

Welkom hier op dit gezellige forum pas wel op hoor het is erg verslavend hihihi. Ook ik ken het probleem van het bezig zijn met zwanger worden je denkt er steeds aan en je hoopt het zo erg dat het raak is. Ik had mezelf voor genomen om er niet zoveel mee bezig te zijn maar dat lukt me niet echt vooral niet omdat mijn NOD volgende week is. Het blijft altijd spannend hoor!!!!!!!!!!!!!! Ik zelf zit nu ook in ronde 2 van ons eerste kindje. Wanneer is jouw NOD?

LIefs Linda

Mijn NOD is als het goed is 4 juli, ik heb vanaf dat ik ben gestopt met de pil wel gelijk een regelmatige cyclus van 27 dagen, dus afwachten maar. dat vind ik nog het meest vervelend, dat je moet gaan wachten tot je NOD.

laten we er maar het beste van hopen.

Ik ken dat vorige maand was ik ook te ongeduldig s ochtends getest niets te zien en een dag later ongi. Dat ga ik deze maand dus niet meer doen ik wacht gewoon mijn NOD af. Ik stop even wat ik moet werken ben er vanavond weer hoop je dat weer te spreken vind het leuk om te kletsen.

Liefs Linda

Hoi Linda,

Bedankt voor je reactie, ik hoop dat ik het ook zo makkelijk van me af kan zetten en wel zie waar we uitkomen. Werkse en misschien tot vanavond.

groetjes

ik voelmijn eisprong elke maand...ook heb ik een bloedtest gehad en daaruit bleek ook dat ik daadwerkelijk een eisprong heb...ja dat krijg je allemaal als je in de cirkel van onderzoeken zit.   iui is het inspuiten van zaad direct in de baarmoeder.
groetjes natasja

Terug
Bovenaan