nieuw hier

A

Anoniem

Guest
hallo,
ik lees hier al een aantal weken mee en dacht nu ff voorstellen.
ik ben henny, 33 jaar en heb een zoontje van 15 maanden, marijn.
in mei ben ik met de pil gestopt dus we zijn nu zo'n kleine 3 maanden aan het klussen.
nu heb ik sterk het gevoel dat ik zwanger ben, heb veel symptomen zoals erg moe zijn,misselijk en een draaierig gevoel in mijn buik.
maar ik probeer me zelf niet al te gek te maken en hou me ook voor dat ik net zo goed ongesteld kan worden.   ik had me voorgenomen om er niet teveel mee bezig te zijn maar pfffffffff hoe doe je dat?   ik ben wat voorzichtig omdat het erg lang heeft geduurd voordat ik van marijn zwanger was maar wie weet hebben we nu meer geluk?
groetjes henny

Hej Henny,

Ik geloof dat ik jou naam en de naam van je kindje herken. Zat jij in 2007 ook op met mama mei 2007 forum? Ik was in mei uitgerekend en ben uiteindelijk 3 weken te vroeg bevallen, 21 april,  en nu dus april mama.. Maar denk dat ik jou daar op het forum wel eens sprak?

Leuk dat je op gaat voor een tweede!! Ik heb 1 juli mijn inplanon laten verwijderen en werd daarna meteen ongesteld.. Als ik dus uit ga van een gemiddelde cyclus is 30 juli mijn NOD.. Ook ik voel me zwanger, soort bandenpijn gevoel, ook als ik moet hoesten enzo, misselijkheidsvlagen, gevoelige borsten, heeeeeeeel moe, etc... Het zou voor mij wel een tegenvaller zijn als ik gewoon ongesteld wordt moet ik eerlijk zeggen want hoe nuchter je er ook in wilt staan die verschijnselen geven je toch hoop! We zullen het einde van de maand zien!

Hoe gaat het met Marijn?

Liefs Lot

ja dat klopt lot, heb toen regelmatig met je gesproken.
wat leuk dat ik je nu weer tref.
marijn is 24 maart geboren,een week te vroeg was 2 april uitgerekend.
met marijn is alles nu goed, hij is 14 juni geopereerd aan z'n rechternier.
weet niet meer of ik dat verteld had dat al in de zwangerschap ondekt werd dat z'n nier vergroot was. maar alles is gelukkig goed gegaan en het gaat nu prima met hem.
ik heb as maandag mijn nod en heb de zwangerschapstesten al in huis hahahah.
we zien wel wat het word en anders maar weer druk oefenen.
groetjes henny

Hej Henny!

Zat jij nou ook af en toe op die chat? Of alleen op t forum.. De tijd vliegt haha, maar erg toevallig en leuk om elkaar hier weer te treffen!

Dat van die nier komt me vaag bekend voor, maar wel heftig zo vroeg al een operatie hoor! Gelukkig is alles goed gegaan? Hebben ze een nier nu verwijderd?
Loopt hij al? En wat deed jij nou ookalweer voor een werk? Of was jij thuis mama?

Ik heb de testen ook al in huis! Zelfs sensitesten besteld omdat je daar 6 dagen eerder mee kan testen hahaha.. Ben benieuwd hoor!

Liefs Lot

jaaaaaaa ik zat inderdaad ook op de chat.
de nier van marijn is niet verwijderd hoor, er zat een verstopping in de urineleider en die hebben ze weggehaald en er een nieuw stukje tussen gezet.
maar wel een heftige operatie.   ik werk op een dagbesteding voor mensen met een verstandelijke beperking en wat deed jij ook al weer?
marijn kan al zelf lopen maar nog niet zelf staan en daar is hij aardig sikkeneurig van hahahah.   hoe gaat het met puk?
groetjes henny

ps kan je met die sensitesten dan al 6 dagen voor je nod testen??????

Heeej Henny,

Ja hahaha die chat geweldig, nou weet ik helemaal weer wie je bent! En je werk idd ook! DIe chat bestaat niet meer he haha die is eraf gehaald een paar maanden na de bevalling.. Wet je Suus nog?  Die daar ook op zat en zwanger wilde worden toen wij bijna op springen stonden? Das nu een hele goede vriendin van mij! Ze is inmiddels bevallen in december van een dochtertje..  

Ik was destijds acount manager in de buitenreclame, maar zoals ik toen al dacht, werd mijn contract na een jaar niet verlengd omdat ik mijn zwangerschap had verzwegen bij het solliciteren en ik niet parttime kon werken.

Nu ben ik recruitment/planning consultant bij een net op gestart bedrijf in Rotterdam, ze weten dat ik een tweede wil, niet dat ik er al mee bezig ben. Heb alleen wel geleerd dat mijn leven voor het werkleven gaat.. Ik doe wat ik wil en weet dat ik mijn werk goed doe. De keuze aan hun hoe ze ermee omgaan.

Met Puk gaat het goed, die loopt langs tafels en banken, klimt op stoeltjes, maar los lopen en staan kan ze idd ook nog niet. Tot grote frustratie aan toe haha. Kan niet zeggen dat ze geen karakter heeft hihi. Ze is super makkelijk en vrolijk, slaapt goed, al is het nu nogmaar 1 keer per dag  sinds een week. Maar als haar  iest niet lukt of je wilt  haar helpen wordt ze zo driftig hahaha..
Herken jij dat ook?

Liefs

Terug
Bovenaan