nieuw hier

Ow en ja met de sensitest, extra sensitive, kun je 6 dagen voor je NOD testen.

hee lot,
wat lullig dat je contract niet verlengt werd en inderdaad je hebt groot gelijk dat je persoonlijk leven voor het werk gaat.
wat gaaf voor suus dat ze nu ook een kindje heeft!
marijn slaapt al heel lang maar 1 keer op een dag, hij is nooit zo'n slaper geweest overdag. gelukkig snachts wel om half 7 gaat hij op bed en slaapt dan tot 7 a half 8.
ja die chat was toen wel leuk al had ik daar na de bevalling geen tijd en puf meer voor hahahah.   ik werk nu 20 uur per week en jij?
groetjes henny

het zou wel toevallig zijn als ik nu weer zwanger was want dan ben ik in precies dezelfde periode zwanger als toen van marijn.
marijn is van 24 maart en zou het nu raak zijn dan ben ik uitgerekend   op 31 maart.

Ik werk 32 uur. Puk gaat ma, di en vr naar het kdv en dinsdag is ze bij mij thuis en donderdag bij dr oma (mijn schoonmoeder). Gelukkig heeft zet het ontzettend naar haar zin daar met die andere kids. Is echt een feestje voor dr al ze gaat, tuurlijk is zo ook heeeel blij als ze weer gehaald wordt haha.

Puk slaapt idd ook van half 7 tot half 8.. En overdag van 12.00 tot 14.00 (soms tot 15.00), ze sliep voorheen van 11 tot 13 overdag en van 15.00 tot 16.00..

Ga nu ff mezelf nuttig maken, ben vandaag lekker vrij en om nou op de bank te hangen!;)

Liefs

Hoi Henny en andere meiden,

Ik ben 32 jaar en bezig met ronde 8.
Mijn vriend werkt veel in het buitenland, dus bij ons is het op goed geluk!
In maart had ik een mk, dat was heel teleurstellend.

Ik heb het gevoel nu zwanger te zijn en mijn NOD is op 27 juli dan zou ik ook op 31 maart 2009 zijn uitgerekend. Dat is wel heel toevallig!

Ik hoop dat het raak is Henny, dat zou wel supergaaf zijn!

Heel veel succes allemaal !!!!!!!

hoi pipi,
wat erg voor je dat je een miskraam hebt gehad,lijkt me vreselijk.
als je vriend in het buitenland zit dan is het echt op goed geluk maar het kan natuurlijk wel.   wat toevallig dat jij dan ook op 31 maart bent uitgerekend,ik hoop dat het uitkomt voor ons allebei.
ik begin nu al weer te twijfelen want heb vandaag niks bijzonders gevoeld grrrrrrr het is zo afwachten he en ik kan nog niet testen, die onzekerheid kan ik niet goed tegen.
mar ja afwachten maar.
groetjes henny

Terug
Bovenaan