Nieuw hier!!!

hoi Westie,

vertellen wanneer het jou het beste lijkt lijk me.
Wij hebben het verteld toen we het wisten en dat voelde lekker moet ik zeggen al heb je dan wel al heel vaak zoiets van hoever ben je nu dan? en als ik dan zei ik ben nu 6 weken dan zeiden ze ooooo kan dus allemaal nog mis gaan met andere woorden had het ff stil gehouden al trok ik me daar niets van aan want vind dat dat ieder voor zich moet weten.
Ik hoop dat je leuke reacties krijgt;-)

iig van mij en mn kruimel VAN HARTE GEFELICITEERDDDDDDDDDDDDD

Hallo allemaal,

Bedankt voor jullie reacties! Zondag hebben we het aan onze beste vrienden vertelt. Ik moest het effe kwijt aan mijn vriendin en er viel gelijk een soort van last van me af. Ook heb ik het aan mijn naaste collegaatje vertelt. Dit was echter niet de bedoeling, maar zij merkte dat ik er niet helemaal bij was met mijn gedachten. Dus heb ik het maar verteld. Met de kerstdagen gaan we het aan onze ouders en broers vertellen door middel van leuke kerstkadootjes. Mijn schoonouders hebben een boerderij, dus die krijgen een overalletje en een paar laarsjes. Ben zo benieuwd hoe ze allemaal gaan reageren.
Ik ben 24 augustus 2007 uitgeteld. Dit nog effe ter info voor de dames die dit nog vroegen.
Verder wens ik iedereen alvast prettige kerstdagen!

Groetjes Andrea

Terug
Bovenaan