Nieuw hier!

Hoi,

Ik lees al een tijdje stiekem mee, maar wilde even wachten met aanmelden tot we de echo achter de rug hadden. Na een miskraam en wat andere hobbels in de weg wilde ik eerst zeker van mijn zaak zijn.

Nou, zeker zijn we! Gister een prachtige echo gehad en het is nu al een levendig kindje, dus dat beloofd wat!

Even over mezelf; ik ben 37, woon in het oosten van het land samen met vriend, ons dochtertje van ruim 2.5, twee honden en een kat. Ik werk drie dagen in de week.

Gefeliciteerd! Hoe ver ben je nu? Na een miskraam is het allemaal idd wat spannender. Fijn dat alles nu goed is. Geniet van je zwangerschap! Hier kan je lekker alles kwijt wat je in reallife misschien liever voor je houdt. Soms erg fijn ;-).
Ik ben zelf 33 en verwacht mijn derde. Ik heb twee meiden van 10 en 8 jr.

Groetjes,
Taraneh (10 wk 4dg)

Ik ben 10w en 3dg vandaag ;-) (7 maart uitgerekend)

En ja, het is heerlijk als je zwanger bent om een clubje te hebben met vrouwen die precies weten hoe het voelt om je beroerd te voelen door de hormonen, of hoe blij en geweldig het is als je dat wuppie voor de eerste keer voelt. En dat die roze wolk soms best grijs kan zijn.

Mijn vriend is geweldig, maar ja, hij is niet zwanger he, hihihi.

Hoi MamaW,

Welkom hier, gelukkig dat alles erop de echo goed uitzit.
Ik ben zelf nu zo'n 7-7,5 week zwanger van onze 3. Heb een dochter van bijna 3 en een zoontje van 11 mnd.
Veel plezier hierbij de mammaclub maart2010

Hallo en welkom en gefeliciteerd met je zwangerschap.
Join the group!
Ik ben 8+3 dagen zwanger van ons eerste kindje. afgezien van zeer moe zijn heb ik verder weinig klachten, zo nu en dan buikpijn.

Hoi hoi.
Welkom. Wat fijn dat de echo goed is.

Ik ben zelf 35 en zwanger van nummer 3. Uitgerekend op 16 maart maar krijg begin maart een keizersnede.

Veel plezier op het forum.

Terug
Bovenaan