Nieuw hier!

Hallo MamaW,

Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!
Altijd weer een spannende tijd voor de eerste echo! Fijn dat het goed gaat met de kleine Wup.
Ik ben 32, moeder van een zoontje van net 1jaar. En nu zwanger van de 2e. Voor ons een hele verrassing, omdat we voor de eerste een ivf behandeling moesten ondergaan. En nooit hadden gedacht nog een kindje te krijgen.

Hoe voel je je? Geen last van zwangerschapkwaaltjes?

Groetjes mar010

hallo.
Allereerst iedereen hier gefeliciteerd met jullie zwangerschap.
Mijn naam is Marianne. Ik ben 36. Getrouwd en we hebben een zoon Martijn van bijna 8jaar. Na een aantal iui behandelingen zijn we vorig jaar met ivf gestart. Afgelopen mei begonnen met de derde en laatste behandeling. Het was voor ons erop of eronder.
Nu dus ruim 10 weken zwanger. Gisteren de tweede echo gehad, en het kindje zag er al prachtig uit en was al heel erg beweeglijk. Leuk om met andere mamma's te babbelen die ongeveer gelijk uitgerekend zijn!
Mar3

Hallo allemaal,

Gefeliciteerd allen met jullie zwangerschap!

Ik ben Marye , 22 jaar. En ben via ICSI zwanger geworden van onze eerste 2 kinderen. Joepie dubbel geluk!
16 maart 2010 ben ik uitgerekend, maar de verwachting is bij een tweeling dat ze wel wat eerder zullen komen.
De eerste echo 1,5 week geleden was goed en 1 september mogen we weer.
Gezellig om hier allemaal moeders te vinden die rond dezelfde tijd zijn uitgerekend!
Marye

Terug
Bovenaan