Nieuw hier

hoi ik heb vorige week mijn eerste echo gehad en heb volgende week 11 nov weer een echo altijd leuk en spannend om te zien alhouwel ik nu wel geruster ben nu ik het hartje heb zien kloppen heb eerst een mk gehad vorig jaar vandaag dat ik ook een vroege echo had
groetjes een blije mama

Dan is het helemaal fijn om het hartje te zien kloppen hè!!
Ik heb ervoor gekozen geen vroege echo te laten doen en nu wilde ik dat ik het wel had gedaan.
Moet nu nog een week wachten!

Straks ben je echt blij hoor dat je nog even gewacht hebt. Alles is straks mooi duidelijk te zien (als alles goed is) en dan heb je dus ook mooiere en duidelijkere foto's om tot aan 20 week aan toe naar te kunnen kijken.
Wij mogen maandag voor de eerste echo als ik mijn telling aanhoud ben ik dan bijna 8 week en mag met 12 week nog een keer komen.
Ik mocht deze week in principe al komen maar wilde zelf teleurstelling voorkomen nadat ik mn vorige zwangerschap een lege echo had.
Miskraam brak dag later door. En kan je vertellen das echt heeel erg confronterend, als dr niks te zien is.
Voel me nu veel zwangerder en zekerder dus vind het niet heel erg om nog 6 nachtjes te moeten wachten hoewel de spanning inmiddels wel gaat toenemen.
Succes met wachten nog ;)

Liefs

Terug
Bovenaan