nieuw hier

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal!
Hoe gaat het met jullie? Wat bijzonder eigenlijk, zoveel wannabe mama's samen :).
Ook ik ben een wannabe mama. We hebben geen haast en zijn nog maar net bezig. Ik ben 31 december gestopt met de pil en januari heb ik even rust genomen ;). Even mijn lijf laten ontpillen. De bedoeling was om een aantal maanden eerst te ontpillen, dan met een ovulatietest te kijken of mijn lijf al weer op regel is en dan het grote avontuur aan te gaan. Zoals jullie al begrijpen en zelf waarschijnlijk ook weten, gaat het nooit volgens de planning. In januari zijn we er nog helemaal niet mee bezig geweest. Toch kwam eind januari het gevoel dat ik misschien toch zwanger zou zijn. Aparte kwaaltjes die ik anders nooit had. Misselijk, raar gevoel in mijn buik. Toen heerste ook de buikgriep, dus waarschijnlijk is dat het geweest. Maar het gevoel dat ik toen heb ervaren, het gevoel van misschien zwanger te zijn, was zo fantastisch! Hoe ik daar al van kon genieten. Toen hebben we besloten om in februari alleen te kijken (yeah right) of ik al een eisprong had. Ik was er vanuit gegaan dat ik nog geen eisprong zou hebben aangezien ik jaren de pil heb geslikt. Ik had nog maar 1 maand een "normale" menstruatie gehad, dus aan de hand daarvan moest ik bepalen wanneer ik moest gaan testen. En wat denk je? Precies volgens de regeltjes verscheen er een roze streepje 2 dagen achter elkaar op mijn ovulatietest!! Uiteraard is het niet bij kijken gebleven ;) en is het nu afwachten. Ik zou a.s. vrijdag ongesteld moeten worden en heb nog geen last van symptomen. Ik ben hard op zoek, maar ik kan ze niet vinden! Achja, we zullen we zien!! Ik hou jullie op de hoogte groetjes Maris

Welkom bij de club;-)
Het is een heel avontuur, zwanger worden.
En zwanger zijn een nog groter en mooier avontuur. ik heb het al een keer mee mogen maken en ben de trotse mama van Jesse van 10 maanden.
Wij zijn nu aan het 'klussen' voor nog een wondertje. En het is weer net zo spannend. Je lichaam kan soms raar reageren op spanningen.
Heel veel succes! En hopelijk heb je snel een positieve test in handen.

Bedankt!! Jullie nog succes met het 'klussen', maar dat gaat vast goed komen. De 1e keer is het ook gelukt toch :)? We zullen zien en anders is het de volgende keer beter! Ik ben 24, dus tijd zat! Groetjes

Hoi Marissa,

Gezellig nog een wannabe mama erbij!! Ik duim voor je dat het meteen raak is!! Ik ben (als het goed is) aankomend weekend op mn vruchtbaarst en dus staat ons een leuk klusweekend te wachten hihi!!

Liefs ciomama

leuk dat je hier ook mee komt kijken en schrijven!
veel succes! en hoop dat je gauw zwanger raakt!
liefs

Hay meid!!

Gezellig, kom erbij!! Nou spannend nu dus! We duimen voor je! Ik zal me nog even voorstellen:

Ik ben Jessica en ik ben 26 jaar. Afgelopen zomer getrouwd met Udo en we zijn bijna 9 jaar samen. We wonen in Harlingen en hebben een teckel: Frits. In september met de pil gestopt en in oktober was ik al zwanger! Helaas ging dat na 2 maanden mis........geen hartactie. Ik heb een curretage ondergaan vlak voor de kerst en nu heb ik er inmiddels 1 menstuatie op zitten en ben met de 2e bezig.............over vier weken zal het weer spannend zijn!

Succes!

Hoi dames!!
Wat leuk en gezellig al die reacties :D Kan ik er toch met iemand over praten! Praat er wel met mijn vriend over, maar nog niet met vriendinnen. Vind het veel te leuk om ze het pas te vertellen als ik zwanger ben. Bovendien legt het voor mij ook een bepaalde druk op het zwanger worden als anderen het weten. Hier ben ik lekker anoniem :)! Ik weet uit ervaring (door vriendinnen die zwanger zijn) dat iedereen ernaar gaat vragen of je al zwanger bent. Het moet leuk blijven met zo min mogelijk stress! Hopelijk blijft zo, mocht het deze keer niet lukken. Groetjes

Klussen jullie trouwens ook met behulp van een ovulatietest of laten jullie de natuur zijn gang gaan?

Terug
Bovenaan