nieuw hier

Ik ben emmy 27 jaar oud woon samen met mijn vriend miguel en we verwachten ons eerste kindje 10 mei 2012 . Ik ben hier voor 2 jaar niet ongesteld geweest dus het is echt een wonder dat we een kindje krijgen . Dokters zeggen dat het een hele sterke baby moet zijn om er te kunnen zijn.
Wie wij het allemaal al hebben verteleld nou ja iedereen zo'n beetje omdat ons motto is als het fout gaat alleen maar meer steun.

wij zitten wel met het probleem dat we erg klein wonen ( 1 slaap kamer ) en niet kunnen kopen of groter huren . kopen kan niet omdat we te weinig inkomen hebben en huren kunnen we niet omdat we teveel inkomen hebben .

nou dat was het zo'n beetje

liefs emmy

gefeliciteerd dat is inderdaad dan wel heel erg bijzonder zeg wel lastig met het wonen inderdaad zeker nu het met huren allemaal veranderd is en met salaris en zo maar huren kan altijd hoe hoog je in komen ook is maar dan zit je aan een huurprijs van 652 of zo iets geloof ik misschien zou je naar particulier kunnenkijken maar de baby bij je op de kamer is toch ook een oplossing bij ons hebben allebei de kinderen in het begin bij ons op de kamer geslapen tot een maand of 6 kan ook langer

dankje dames,
we zijn erg blij met ons wonder .

qua huis kunnen we waar wij wonen geen kant op ik woon namelijk in vught een van de duurste gemeentes van nederland . hier is geen particulieren huun voor een redelijke prijs zit je meteen aan ( 700 tot 1200 euro per maand ) en dat kunnen we gewoon weg niet betalen . en het vervelende is dat we 652 kunnen betalen maar dat er hier maar ong 20 huizen zijn van boven die prijs . dus het is een beetje onhandig allemaal .

maar we houden de moet er in en anders gaan we dit huisje zo inrichten dat we gewoon meer ruimte hebben en komt de kleine gewoon op onze kamer lijkt me net zo fijn . toch .........

badankt voor alle felicitaties !

Gefeliciteerd, wat een wonder dat het gelukt is!
Weinig ruimte is niet ideaal, maar dat lost zichzelf wel op. Fijn dat je het wel positief bekijkt!

Geniet van je zwangerschap!

Liefs

Terug
Bovenaan