Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
nou in het begin toen ik nog niet wist dat ik zwnager was had ik een erg deprie moment maar dat kwam door de horonen . ik ben natuurlijk twee jaar niet ong geweest dus hormonen niet gewent . daar moet ik nog steeds erg aan wennen.
gefeliciteerd! het is echt een wonder bij jullie dus! En over dat wonen... ze hebben tegenwoordig veel starterswoningen. Daar zit dan een korting op en die betaal je pas terug met de eventuele verkoop... maar hierdoor zou je wel kunnen kijken naar een kleine eensgezin woning of een 2 kamer appartement!
toen wij ons huis kochten had ik ook geen vast contract! Je bank vraagt dan om een verklaring van de werkgever. Die verklaart (maar is nergens verplicht toe om het ook uit te voeren) dat je contract de volgende verlengt wordt met een contract voor onbepaalde tijd. Dus hij verklaart dat maar mocht hij het niet willen over eenb poos dan kan hij er gewoon onder uit...
Op die manier kun je alweer wat meer misschien... ga gewoon eens vragen bij de bank ( ik weet niet of je dat al gedaan had) Ze kunnen je soms echt goed helpen (rbank is een aanrader)
Ik hoop het echt voor je meis! en anders heeel creatief worden met een leuke kast bijvoorbeeld als scheidingswand...???
nee banken lachte ons bijna uit .
en ik weet bijna zeker dat mijn contract niet verlengt word dus wil dan liever niet aan een duur huis vast zitten wat we dan waarschijnlijk niet meer kunnen betalen maar komt allemaal goed