Nieuw hier

Dankjewel! Ik kan het nog bijna niet geloven, ben zo gelukkig! Het streepje op de test is nu zo vervaagd dat het alleen met veel moeite nog te zien is, dus ik ben er niet helemáál gerust op. Zondag inderdaad nog een test met ochtendurine doen en ik heb ook nog een clear blue digital liggen voor de zekerheid (als het dán nog niet klopt... ;) )
 
Ik heb vanmorgen nog een keer getest en met ochtendurine was de test overduidelijk positief! Nu, uren later, staat het streepje er ook nog steeds dus ik ga ervan uit.dat het goed zit. Net natuurlijk meteen met m'n vriend de stad in gegaan om babykleertjes en kinderwagens te bekijken haha, lopen jullie ook meteen zo hard van stapel?
 
Nee ik heb bij de oudste alles pas gekocht na de 20-weken echo. Wilde zeker weten dat alles goed was. Ik had al 3 miskramen gehad daarvoor.
 
Ja die kans is er inderdaad nog steeds en hoewel ik het zeker in gedachten hou, probeer ik er zo optimistisch mogelijk over te denken. Vreselijk dat je al drie miskramen hebt gehad, ik kan me heel goed voorstellen dat je het dan eerst wilt afwachten!
 
Hoi Sabine, gefeliciteerd! Zeker nog wel onwerkelijk nu? Leuk toch om vast lekker rond te snuffelen en kijken wat er allemaal is voor zo'n kleintje! Wij zijn zelf pas na de 12 weken echt dingen gaan kopen, maar daarvoor ook al lopen dromen in allerlei babywinkels hihi. Hartstikke leuk om te doen toch?!
 
O zo had ik het ook niet opgepakt hoor! Sorry als dat zo overkwam, was absoluut niet mijn bedoeling. Zeker na 3 miskramen snap ik zeker dat je dan wat voorzichtiger/terughoudender bent.
 
Terug
Bovenaan