nieuw huisje!!!

heyhey

nou t huisje is helemaal geweldig meiden!!!!!!
ben er helemaal weg van.
er moet wel een hoop gebeuren, want er hebben waarschijnlijk bejaarden in gewoond whahaha alles is echt heel ouderwets.
grote woonkamer, nieuwe cv ketel, mooie keuken,
grote eetkamer, met barretje tussen keuken en eetkamer,
badkamer met ligbad, wastafel,douche en toilet.
3 grote slaapkamers. 2 rommelkamers ook best groot.
eigenlijk alles wat we nu niet hebben whahahahaha
we hebben een onderbuurman (gelijk praatje mee gemaakt)
heel sociale jongen, en geen feestbeest hihihi

de buurt valt me eerlijk gezegd ook reuze mee hoor.
nee oke, het is een drukke weg, waar je je kind niet los kan laten lopen, maar aan de achterkant zit een speeltuin, en een heel groot veld.
een stuk verder lopen komen we in een park terecht.
ik had het me een stuk erger voorgesteld whahaha
komt omdat mn ouders en erwin zeiden: nou, daar wil je niet wonen hoor, slechte buurt bla bla bla.
mn onderbuurman zei ook al, dat er niks gebeurd hier, geen hangjongeren (hij heeft ze nog niet gezien)
in het huis hoor je de drukke straat niet eens.

nou, ik ga er maar weer eens een eind aan breien.
vanavond gaan we weer.
alleen dan gaan mn vader en erwin mee, om te kijken.
als erwin het mooi vind, kunnen we vrijdag of maandag al het contract tekenen.

befankt voor jullie reacties D:

liefs, do

Onwijs gaaf voor jullie zeg. Ik hoop echt voor je dat je vader en vooral erwin het ook een grote verbetering vinden.
Heerlijk dat je eindelijk niet meer 3x per dag hoeft te zuigen, en je geen zorgen hoeft te maken over tocht e.d. Dat Nathalia haar eigen kamertje heeft en jullie niet meer door haar kamer heen hoeven naar het balkon (dat was toch zo). Ik hoop dat jullie er snel in kunnen.

Veel succes ermee!

Hoi Do!

Wat leuk voor jullie zeg! Gelukkig dat je het helemaal geweldig vond en dat het allemaal mee viel!
Gefeliciteerd alvast! En er lekker van genieten!

Groetjes Kim

hey meiden

hier weer even een update.

erwin vond het (gelukkig) ook een heel leuk huisje.
er zijn alleen een aantal punten die de verhuurder moet verbeteren, voordat wij willen tekenen.
dingen die ik niet gezien had, omdat ik daar niet op let, maar mn vader en erwin wel hihihihi (lekkage vlekken naast de boiler geen idee of het al opgelost is, of niet, moet even naar gekeken worden en een nieuw keukenblok want die valt van ellende uit elkaar whahaha, maar dat zag ik zelf ook al :p en nog een paar dingen)

nu hopen dat de verhuurder het allemaal in orde wilt stellen, zodat we snel kunnen tekenen, en dus zo snel mogenlijk weg kunnen uit dit huis.

hou jullie op de hoogte :D bedankt voor al jullie reacties.

liefs, do

Wat leuk! Hopelijk kunnen ze die dingen snel verhelpen en kunnen jullie er dan lekker in! Wel goed dat jullie opletten op wat de verhuurder nog zou moeten herstellen. Als je er eenmaal woont, zou dat een stuk lastiger zijn.
Ga maar lekker bedenken hoe je alles wil inrichten!
Dory

Hoi Do,

Lekker hoor dat jullie misschien naar een nieuw huisie gaan!
Daar vandaan is het inderdaad misschien makkelijker om te kijken naar een nog beter huis in een betere buurt.

Alvast heel veel voorplezier!

Liefs Monica

heej wijffie

alvast een kleine felicitatie:) vanuit hier
super man een leuke uitkijk dan weer he
hopen dat de verhuurder mee wilt werken

we horen het van je

niets is zo fijn als ruimte in je huis

xxx

Terug
Bovenaan