nieuw kapsel, haaruitval

Ik heb 17 jaar heel lang haar gehad.
Toen heb ik het laten knippen in een hele korte coupe. Ik heb er nooit spijt van gehad, want het stond/ staat me ontzettend leuk. Dusss.
Hte voordeel er van is dat je veel kunt varieren met je haar! Dan laat je het wat langer,dan wat korter.
Ik zou het gewoon doen!

Gr Linda

Haha, nou ik zou t niet doen. Ik had altijd kort haar en iedereen dacht dat ik een jongen was.
En denk wel na: je moet dan elke dag je haar doen (ten minste met mijn haar wel) en dat doe ik niet dus dan ziet t er niet uit.

groetjes Maris

Hoi,

Eigenlijk 2 dingen....
Ten eerste: haaruitval kan ook komen door een te trage schildklier. Ik had dat na de geboorte van Bas. Heel lang hield ik het op de zwangerschap, maar uiteindelijk bleek het dus mijn schildklier te zijn....
Ik gebruik nu medicijnen en het gaat heel goed. Nergens meer last van.
Ten tweede heb ik vorig jaar, na 16 jaar, de schaar in mijn lange haren laten zetten. Ik droeg het alleen nog maar op een vlecht en ik had er zo'n genoeg van. Ik heb best een korte coupe, maar nu wel veel krul van mezelf. Ik dacht dat het vreselijk veel werk zou zijn, maar dat is echt niet zo. Het is zelfs minder werk dan mijn lange haar. Ik droog het als ik uit de douche kom (gewoon met een handdoek, geen gedoe met een föhn), beetje wax erin en klaar is Karin....
Ik krijg nog steeds complimenten. Het maakt me jonger zeggen ze....
Ennuh, ik had het vroeger ook kort en toen dachten ze ook dat ik een knul was, maar dat is me het laatste jaar niet gebeurd.

Groetjes, Karin

Terug
Bovenaan