Nieuw & nieuwsgierig.

Hallo allemaal,

Ik slik ook die multivitamine mama compleet.
Wij nu 8 maanden bezig.
Ook wij wonen in appartement en hebben geen kamer meer over. Zouden bij ons op kamer moeten zetten. Dat wordt krap. Maar kunnen ons droomhuis nog niet vinden.
Fijn om herkenbare dingen te lezen.

2 weken voordat ik stopte met de pil ben ik begonnen met foliumzuur slikken. Ik gebruikte DA eigen merk. Daar begon ik na 3 dagen ontzettend van te dromen `s nachts en ik was erg vaak wakker. Heel vervelend.
Na 3 weken ben ik daarom overgestapt op Mama compleet met omega 3 van Davitamon en heb ik er gelukkig helemaal geen last meer van.

Hee RJAMM!

Bijzonder, lijkt veel op mijn verhaal idd.
Maar wij hebben besloten als we nog geen huisje hebben, dan maar eigen "babyhoek" in de kamer :) kan ook heel leuk zijn, en ik zag bv. 2 in 1 ledikant, super leuk en handig!

Hee tuinier!

Ja ik heb die ook vandaag de eerste, hoop geen bijwerkingen :)

Kus.

Welkom!Ik was 20 toen ik 1,5 jaar samen was met mijn toenmalige vriend en we voor een kindje begonnen, ik heb 5 jaar gedaan over mijn dochter Jill die inmiddels 7 jaar is. Ik was dus 25 toen ik moest bevallen van haar...Nu ben ik 33 en al weer 4,5 jaar bezig voor een tweede kindje met mijn man...ik was pas 3 maanden samen met hem toen ik al had besloten laten we dit maar gewoon doen, ik wist dat het lang zou duren namelijk...
Dus ik wens je enorm veel succes en hopelijk een wat snellere bevruchting toegewenst :)
Groetjes,
Annemarie

Hee Annemarie31!

Dank je wel! :)
Jeetje, wat knap dat je door gegaan bent!
Ik ben erg bang na meerdere verhalen dat het idd lang gaat duren :$
Lijkt me erg moeilijk, vind het knap! En hoop dat het jullie snel gegund is!
Wel een super leuke naam Jill! :)

Heel heel veel succes! <3

Kus.

Hoi fefienn,

Ik ga ook eens kijken voor zo'n twee in een ledikant.
En deze maand weer afwachten. Man nu twee weken weg, dus of het lukt weet ik niet.
Waarschijnlijk net terug na vruchtbare periode.
Ik ga mijn eisprong steeds meer voelen en ontdekken wanneer hij is.

Hoi Annemarie31,
heel veel succes vandaag met de echo!!!

Wat een spannende tijden allemaal.

Wij hadden wel een eigen kamertje, maar ons kindje heeft ruim 4 maanden lang op onze kamer geslapen, omdat ik dat makkelijk vond met de BV. Het enige wat lastig was, en daar kwam ik eigenlijk later pas achter, is dat we elkaar wakker hielen, en ik dus eigenlijk langer nachtvoedingen heb gegeven dan ze misschien nodig had. Op haar eigen kamertje bleek ze ineens tot 6 uur door te slapen. Nu lag zij wel pal naast mijn bed, met wat meer afstand en misschien een kamerscherm of zo'n gordijntje om het bed, heb je toch wat minder 'last' van elkaar.
Overigens heb ik een collega waar haar 6 jarig zoontje nog steeds op hun kamer slaapt. Niet ideaal, maar zij komen er door omstandigheden niet weg. Zij overwegen een hoogslaper voor het kind, en dan volgens mij eronder hun eigen bed.
Veel succes!

Ik vond het bij de oudste heerlijk. Die heeft ruim 4 maanden op onze kamer geslapen. En sliep met 4 weken door van 12 uur tot 6 uur. Maar de tweede sliep heel snel op zijn eigen kamertje. Hij huilde zo ontzettend veel, dat ik het echt nodig had om iets meer afstand te kunnen nemen. (Sliep half met mijn arm in de wieg, zodat hij op mijn pink kon zuigen) Ik was heel blij dat hij naar zijn eigen kamertje ging. Hoorde hem tuurlijk nog steeds huilen, maar kon wel iets meer rust voor mezelf creëren.
Maar dat is natuurlijk ook te doen met een wandelwagen in de woonkamer oid. Laat je door mijn verhaal niet afschrikken.

Heel veel succes!

@wenser 6 jaar??? Pffft hebben die dan nog wel een sexleven over?

Terug
Bovenaan