nieuw of tweede hands?

Kopen jullie alles nieuw,of tweede hands,ikzelf allebei!
Kinderkamer hebben we tweede hands,van marktplaats afgehaalt,en ik heb net een mooie kinderwagen gezien voor 70euro.
Badje heb ik wel nieuw,en de dekentjes enzo ook!
Maxi cosie twijfel ik nog of een nieuwe,of tweede hands,ze zijn zo duur!
groetjes

Ik ook beide.
Kinderkamer hebben we 2ehands en niet van 1 merk oid, gewoon dingen bij elkaar gezocht die ik leuk vind en wel in dezelfde stijl.
De kinderwagen en maxicosi heb ik ook via marktplaats voor een koopje kunnen vinden, zo ook een box.
Heb wel een nieuw matrasje voor in het ledikantje gekocht. en badje en beddengoed ook nieuw.

Nu heeft de toekomstige kleine het met mijn smaak te stellen, over een tijdje zal dat andersom zijn.

Groetjes Pauline

Ik heb het kinderbedje gekregen wat mijn zus voor haar 2 kinderen had.
Ik vind um prachtig tis whitewash.
De commode heeft mijn lieve nichtje nog op haar kamer staan, dus heb er een whitewash commode/kast bijgekocht bij de Ikea.
Kan echt allemaal prima!

Ga haar kinderwagen, maxi-cosy ook gebruiken. Ziet er allemaal tip-top uit.

Rest koop ik zelf.

Ik ben er helemaal tevreden over, en maakt mij niks uit dat het niet helemaal nieuw is.

ik heb alles nieuw... inzoverre kinderkamer is nog van de oudste...

maxi cosi raden ze wel aan nieuw te kopen want is hetzelfde als een helm als je hem 1 keer laat vallen is ip de veiligheid eraf... en je weet nooit wat ermee gebeurd is

wij kopen maxi cosi enzo wel nieuw ook een nieuwe bugaboo gekocht ..

Nu hoef ik dit keer niet zoveel dingen meer te kopen, want ik kan heel veel dingen gewoon weer gebruiken van me zoontje.
We hebben een 2e hands babykamer gekocht. Via knuffelkamers. Me zoontje heeft namelijk een doorgroei kamer, dus we kunnen van zijn bedje een groot bed maken. Daarom was dit kleintje ook meubeltjes nodig.
Matras kopen we wel weer nieuw. De kinderwagen is nog maar 2 jaar oud, dus daar gaat de volgende ook gewoon in.Die hebben we toen nieuw gekocht. En zoals ook met de box enz. Die hadden we toen allemaal via familie gekregen. En daar gaat dit kleintje nu ook gewoon weer in.
Dus hier ook een mengeling van nieuw en 2e hands.

Liefs marielle

Wij hebben ook een mixje van nieuw en gebruikt. We hebben een nieuwe wagen en maxi-cosi gekocht. Ook het kamertje halen we nieuw. Box, kinderstoel en nog wat frutsels krijgen we 2ehands van zuslief.
Het verhaal dat je cosy nieuw moet zijn is echt dikke vette verkooponzin! Ik heb mijn 2e dochter gewoon vervoerd in de cosy van de oudste en heus, ik heb m weleens laten vallen. Wanneer er geen barsten inzitten geen probleem!

x Taraneh

Wij hebben nog de kinderwagen van mn dochter, ziet er nog goed uit ook al is ie 6 jr gelee voor t laatst gebruikt. Verder kopen we alles wel nieuw....maxicosi heb ik al.....voor 79 euro vond ik nog mee vallen. Ook hebben we een buggy gekocht waar de maxi cosi opgeklikt kan worden...wel handig. Kamer gaan we naar op zoek zodra mn vriend terug is uit curacao....maar die wordt niet super duur...heb al iets gezien van 400 euro.

Groetjes

Terug
Bovenaan