'Nieuw', ongeveer

Hoi, ik ben hier al vaker geweest, heb ook hier en daar gepost, maar heb me nooit voorgesteld ofzo. Ik ben uitgerekend op of 30 juni, of 4 juli...weet niet zo goed welke van de twee te kiezen, maar ging dus maar voor juli. ;)

We krijgen een meisje, en hebben al twee jongens (1 van 4j- 5mnd, en 1 van 2j-8mnd. Het is heel spannend, ik heb diabetus type 1, ben alweer 38, heb twee keer een vroeggeboorte gehad (1e bij 32w, 2e bij 33.5w) spoedsectio bij de 1e. Allebei couveuse kinderen. Allebei gereanimeerd bij geboorte.

meeste mensen vragen zich af wat ons bezielt het NOG een keer te doen...maar we willen zo graag nog een kindje :/ Wij zijn heel erg blij, maar de omgeving is...lastig. Dat maakt mij verdrietig en onzeker. gelukkig zijn er ook nog mensen die het wel snappen, daarbij gaat alles stukken beter dan bij de 1e 2 (-nog- geen bekkenproblemen!!!! :D)

Al met al is het veel, maar ik voel me goed, en beeb doet het goed en m'n jongens zorgen heeeeel goed voor me (Ga jij maar even zitten mam! :) ) Dus..

Gr Bel

Welkom bij de juli mamas IJzebel,

Gefeliciteerd, leuk he een meisje na 2 jongens heb ik ook :))

Laat de omg. voor wat het is, het is toch jullie kind jullie besluit.

Hier kan je zon nu en dan je gal kwijt.
groetjes,

hey!

welkom bij de club, en natuurlijk nog gefeliciteerd! Ik zou de omgeving ook laten voor wat het is, het is jullie besluit :) maar het is niet altijd makkelijk om dat naast je neer te leggen! Hier kun je altijd je verhaal kwijt hoor :)

Liefs,

leuk dat je erbij bent gekomen meid!

Het is makkelijk voor de buitenwereld om te zeggen wat ze denken! maar het is jullie besluit en daarbij moet je gewoon blijven... en vooral lekker genieten van de zwangerschap meid!!

xxx

Gezellig dat je bij ons komt! :)

En ik ben het heel erg eens met Nafide!
Mensen hebben overal commentaar op!!!
Dan doe je dit niet goed!
Dan dat niet goed!
Oh wat heb je een kleine buik gaat het wel goed! of juist het tegenover gestelde.

Ga je thuis bevallen oh wat dan? bladiebladiebla!
Je doet het altijd wel fout volgens iemand.

Jullie keuze! Geniet ervan dat alles goed gaat :)
Groetjes Amanda!

Welkom!
Wat vervelend dat je omgeving zo reageert maar... het is jouw / jullie leven, niets van aantrekken dus, maar wel vervelend...
Hoe sta je er zelf in? Zie je er erg tegenop als je strakjes nog wat verder bent?

liefs Natasja

Welkom! Het is jullie keuze en wat je ook kiest het is nooit goed. Wil je geen kinderen is het punt waarom niet, wil je 1 kindje is de vraag wanneer komt de 2e enz.
Je hebt ws een groter risico maar dat hoeft niet te betekenen dat het weer zo gaat lopen toch.
Gaat het wel goed met je twee andere knullen?

Gezellig dat je aansluit. En helemaal eens met de andere dames, laat de omgeving maar voor wat het is. Fijn te horen dat alles goed gaat en je je zo goed voelt! Ik zou zeggen geniet ervan.
Liefs

Terug
Bovenaan