'Nieuw', ongeveer

Welkom meis en gefeliciteerd!!
Leven met je suikerziekte is al heftig genoeg daarvoor moet je al veel offers maken en rekening houden met....
Zolang er gaan arts is die zegt dat je stom bezig bent moet je het lekker los laten KLAAR!!
Je hebt 2 gezonde kids je wordt extra goed in de gaten gehouden en voor jouw is het zelfs nog spannender dan voor andere die zorgeloos genieten dus maak het niet nog zwaarder voor jezelf!!
Geniet ervan en je ziet wel hoe het gaat lopen toch? goed op jezelf blijven passen!!

Wat een lieve reacties zeg! Ik liep helemaal vol ;)

Ja mijn jongens zijn prima in orde, en vinden het allemaal heel spannend met een baby op komst. (nog steeds! -tot mijn verbazing overigens)

Met mij gaat het nog steeds goed, heb helaas wel weer bekkenpijn sinds een paar dagen, maar we gaan gewoon door. Ik ken mijn grenzen. Ik ga ook niet aan mijn familie vertellen dat ik die pijn weer heb, dan krijg ik alleen maar commentaar als "zie je wel.."

Leuker was de 3d-echo, helaas faliekant mislukt want madam besloot in stuit te gaan liggen waardoor we alleen maar extra bevestiging konden krijgen dat het echt een meisje is. Toen wij zelf probeerden haar te keren (dmv aanraken, geen geduw ofzo! We doen een cursus haptonomie) lukte dat...helaas verkeerd om, ze lag met haar gezicht naar achter! Lekker dwars dus. Maar over drie weken gaan we nog eens :) iig hebebn we haar weer zien bewegen en dat is toch ook wel weer wat!

Bedankt allemaal, ik zal zeker m'n gal en geluk spuwen de komende tijd ;P

Terug
Bovenaan