Nieuw op de site

quote: Kaskes reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('09-01-2008 21:02:39'));

Hoi Kaskes,

Oke nu snap ik je, ja dat is inderdaad een leuke datum zo. ik snapte het niet helemaal (sorry).
Ja jij moet dan inderdaad vroeg bevallen, nee houd het maar rond de 21e. Dat is veel beter voor de kleine.

Groetjes Corina,

Hoi Corina,

Ik bedoelde het meer zo van: als je een paar dagen overtijd bent, dan kan het zo mooi 3 opeenvolgende cijfers worden. Kan bij mij trouwens ook nog steeds, maar dan moet ik wel een flink eind te vroeg bevallen (uitgerekende datum 21-07).

Groetjes, Kaskes

Haha, grappig.. daar had ik nog helemaal niet aan gedacht! En dat terwijl ik vorig jaar op 05/06/07 getrouwd ben.. Aangezien de tweeling zeker te vroeg komt, zou 06/07/08 wel een optie zijn voor ons.. maar ik denk dat ze wellicht nog wel eerder komen.. We zullen zien  
groetjes, Rudy

Zucht, ik bedoel: Corina! Gelukkig kan ik dergelijke demente acties nu aan de zwangerschap wijten he..

quote: mimpi reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('10-01-2008 20:30:59'));

Ennuh: welkom Corine!

quote: mimpi reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('10-01-2008 20:30:59'));

Ennuh: welkom Corine!

hihihih het is je vergeven hoor.

groetjes Corina

Terug
Bovenaan