nieuw op dit forum

Welkom!!

Hier 4 maanden bezig voor de 3e.
Hoop dat het allemaal snel gaat voor jullie!!

Liefs

Bij mij ook welkom!!!

Mijn man en ik zijn bijna 2 jaar bezig voor ons 1e kindje. Hoop dat het idd voor jullie sneller gaat

liefs

Welkom! Leuk dat je erbij komt :)

Ikzelf ben bijna een jaar bezig om zwanger te worden, met de medische molen nu sinds 2x gestart. Hoop van harte dat het bij jou soepel verloopt! Maar tot die tijd zijn wij heel leuk en gezellig ;-)

Liefs van Mar

hi,
spannend!!
ik wens je veel succes en hopen dat het snel raak is.
vergeet niet dat je alvast foliumzuur moet slikken!

wij gaan voor een derde, van de eerste zijn we net na 1 jaar zwanger geworden , de tweede ook zoiets(waren niet echt bezig maar gebruikte geen voorbehoedsmiddel) en nu net voor de derde!

succes

Hoi Eetj,

Welkom hier, hopelijk gaat het lekker snel voor jullie. Schrijf lekker mee en succes!!

Wij gaan voor een derde kindje, de eerste duurde ongeveer een half jaar en ook voor de tweede zijn we zo kort/lang bezig geweest, helaas zijn we half februari dit kindje met 25 weken verloren. Nu aan het wachten tot er iets van een cyclus op gang komt.

Liefs Mamamijn

bedankt voor jullie reacties!!!!

en Mamamijn wat vervelend voor jullie!! hopelijk komt er snel weer wat op gang!!

Hoi! Ben ook nieuw hier...Morgen zou ik met nieuwe pilstrip moeten beginnen, maar doe ik dus niet. We gaan voor een kindje. Ben wel al bijna 32, en boven de 30 kan `t langer duren, maar hopelijk duurt `t niet te lang ;-)

Hio cindy1980

Kan mee vallen ben ook bijna 32 en ben nu zwanger na 5x iui dus ik hoop voor jou ook niet lang ,,,,
Knuff marie

Terug
Bovenaan