nieuw / PCO

Hoi Ilse,
Welkom hier. Liever niet natuurlijk, maar er is hier niemand die graag in dit forum zit. Liever de andere, dat wil zeggen dat het wel allemaal naar wens gaat. Maar goed.
Ik ben Anne, 26 jaar en vanaf februari 2004 proberen we zwanger te raken. Vanmorgen zaad ingeleverd en dat zag er niet best uit. Volgende week nogmaals dezelfde test.
Ik heb het (nog) niet op m'n werk verteld. Heb namelijk nog geen vast contract en geen kind en geen baan kan ik me niet veroorloven. T.z.t. zal ik het wel gaan vertellen. Zit nog aan het begin van de molen, nl. bij de HA. Ik zit gelukkig in de buitendienst en ben helemaal vrij in het plannen van m'n uren. En over m'n vrije tijd hoef ik geen verantwoording af te leggen, ook niet als het overdag is.
Liefs,
Anne

Hoi Ilse,

ik heb gisteren gebeld naar de gyn en ik mag de 28e alweer komen. Ik ben nu na 2 maanden nog steeds niet ongesteld en ik had zoiets van: het schiet toch echt niet op zo. ik kreeg de ass aan de lijn en zij vond het ook wel verstandig om mij in te plannen en zei dat ik waarschijnlijk hormonen zou krijgen.
Spannend dus. Ben erg benieuwd...
Hoe gaat dat verder als je te horen krijgt dat je hormonen krijgt? Is dat altijd Clomid, weet je dat? en hoe gaat het dan verder??? Liefs Cindy

Hoi Cindy,

Wat fijn dat je de 28e naar de gyn. mag. Wat heeft het voor zin om te wachten tot dec als de kans maar heel klein is dat je zwanger wordt. Het baarmoederslijmvlies mag maar 3 mm zijn. Bij mij was dit 6 mm dus ik moest aan de primolut om een menstuatie op te weken.  Dan kun je op de 3e dag beginnen met clomid. Volgens mij beginnen ze vaak met clomid. Dan gaan ze steeds kijken wat de hoeveelheid clomid doet, hoe je op clomid reageerd.

Ik heb gisteren mij laaste clomid pilletje gepakt, nu moet ik maandag om 10.00 naar de gyn. Ik ben benieuwd of ik eitjes heb, hoeveel en of ze groot genoeg zijn,  ben zelfs zenuwachtig. Vandaag heb ik een beetje las van mij rug, als dat maar geen eisprong is, zal waarschijnlijk wel niet. Ik heb van de clomid geen bijwerkingen gehad, dus ik hoop wel dat het geholpen heeft.

Groetjes,

Ilse

quote: Ilse77 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('07-10-2005 17:17:50'));

Hoi Cindy,

Wat fijn dat je de 28e naar de gyn. mag. Wat heeft het voor zin om te wachten tot dec als de kans maar heel klein is dat je zwanger wordt. Het baarmoederslijmvlies mag maar 3 mm zijn. Bij mij was dit 6 mm dus ik moest aan de primolut om een menstuatie op te weken.  Dan kun je op de 3e dag beginnen met clomid. Volgens mij beginnen ze vaak met clomid. Dan gaan ze steeds kijken wat de hoeveelheid clomid doet, hoe je op clomid reageerd.

Ik heb gisteren mij laaste clomid pilletje gepakt, nu moet ik maandag om 10.00 naar de gyn. Ik ben benieuwd of ik eitjes heb, hoeveel en of ze groot genoeg zijn,  ben zelfs zenuwachtig. Vandaag heb ik een beetje las van mij rug, als dat maar geen eisprong is, zal waarschijnlijk wel niet. Ik heb van de clomid geen bijwerkingen gehad, dus ik hoop wel dat het geholpen heeft.

Groetjes,

Ilse

Hoi hoi!

oké dus daar is Primolut voor. Hoe vaak menstrueer jij? Ik meestal om de vijf, zes weken, maar nu al 8 weken niet...
Spannend dat je maandag terug moet.Hoe groot moeten de eitjes dan zijn?
Hoeveel Clomid kreeg jij? Ik hoop dat je nu wel een eisprong gehad hebt, zodat je geen hogere dosis hoeft in te nemen. Fijn dat je geen bijwerkingen hebt gehad. Zou je mij een beetje op de hoogte willen houden??? Vind het fijn om een beetje te weten wat me misschien te wachten staat.
Wat hebben ze trouwens gedaan voor je Clomid kreeg? En hoe kwam je er achter dat je PCO had?

Sorry voor de vraagbaak... Liefs Cindy en succes maandag!!!

Hoi,

Ik ben vandaag naar de gyn. geweest. Nog geen eitje te bekennen. Ik moet  volgende week maandag om 9.30 weer terug komen. Ik heb op het werk vertelt dat ik naar het zkh ben geweest, dat er iets niet goed is, maar niet wat.

Groetjes,

Ilse

Terug
Bovenaan