nieuw/vak. Turkije

Ik ben net terug uit Turkije ik ben in Gumuldur geweest en dat was niet zo prettig als zwanger zijnde maar dan moet ik ook zeggen dat ik het misschien ook niet had getroffen met de all inclusief maaltijden.
Ik moet zeggen dat ik geen last heb gehad van wat ze altijd zeggen diaree juist het tegen over gestelden juist verstopping.
Ik heb gewoon veel sla gegeten maar geen vlees als ik jouw was zou ik ook je vitamine pillen meenemen voor je ijzer en zo bij te houden.
En als je gaat rijden met een taxi wees voorbereid omdat die mensen heel anders rijden als wij ga voorin zitten anders wordt je goed misselijk.
Nou verder lekker je buik bedeken in de zon en goed insmeren want met de wind ben je zo verbrand en verder veel genieten maar.
Heel veel plezier verder.
Mi
 
Hoi Sandra, als eerste gedeliciteerd met je zwangerschap. Je vraag over het eten in Turkije. Kraanwater mag je niet drinken maar verder met fruit ed. kan het geen kwaad. Je moet alleen niets zo op straat kopen maar altijd in supermarkt of restaurant. Zij willen namelijk niet dat de toeristen ziek worden en kijken dus wel uit met wat ze verkopen. Vorig jaar was mijn schoonzusje, toen 6   maanden zwanger, mee naar Turkije en ze heeft nergens geen last van gehad. Zelf gaan we dit jaar weer in juli naar Turkije, ik ben dan 5 maanden zwanger maar maak me er geen zorgen om.....
In ieders geval veel plezier met de vakantie en geniet er lekker van.

Liefs Bianca

 
Hoi hoi,
Ik ga over 3 weken naar Alanya. Ben nu ruim 7 wkn zwanger.
Ik heb nog een tip die ik er niet zo snel bij zag staan. Was een tip
van m'n huisarts.
Je moet eventjes naar je apotheek gaan. Daar poeder halen (is zout en suiker)
voor zwangere vrouwen tegen uitdroging bij diaree. Als je het zo uitlegt
weten ze wat je bedoeld. Ze hadden 3 merken, ik heb dus gewoon die van de
apotheek genomen, dat scheelde de helft met een ander merk geloof ik....

He, fijne vakantie....
 
Hoi.
Ben dus ook naar turkije geweest toen ik net zwanger was hoor,en heb gewoon alles gegeten ook FRUIT dus.
Geen water uit de kraan dat niet ,daar kochten we dus flessen.
heb wel flink aan de diaree gezeten 2 weken lang omdat het toch anders eten is en veel met olie gewerkt word word.
Maar heb ook gewoon een diareeremmer genomen,maar dat kun je ffen informeren bij de apotheek van hoe of wat.

Nog gefeliciteerd hoor met je zwangerschap enne geniet van je reis oke.

claudia
 
quote: Cody reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('16-05-2005 21:39:53'));


Hay hay,
 
wat toevallig, wij gaan ook over 3 wkn naar Turkije! Om precies te zijn 2 juni tot 9 juni. Waar gaan jullie naartoe? Wij in de buurt van Alanya, Dinler hotel ook all in.
 
Maar gefeliciteerd nog! Toppy meid, kun je nog meer genieten van je vakantie!
 
Maar ik heb ook met die vragen gezeten hoor... Maar ik eet gewoon bij voorbaat al niks van salades ofzo en fruit schil ik wel af en anders was ik het zelf met water uit een fles. Warm eten kun je denk ik wel gewoon in zo ´n hotel... Die van ons is een 5 sterren of 4 meen ik. Naja, en ik vraag het voor de zekerheid nog ff aan de verloskundige, die zullen het vast wel weten.
 
Maar mail ff waar jullie naartoe gaan, zou grappig zijn als het hetzelfde hotel zou zijn, maar wel erg toevallig dan hè?
 
Groetjes Cody!



hoi cody.

wij gaan ook naar turkije  van 1 tot 15 juni in hotel banana.
en gaan voor de eerste keer dus hebben er erg veel zin in.
jullie ook veel plezier straks jullie hotel ziet er mooi uit had fff gekeken.
groetjes lineke22
 
Terug
Bovenaan