Nieuw verhaal

Hallo ik heb me net aangemeld en het lijkt me leuk om met anderen zwangeren in contact te komen. Ik ben zwanger van ons 4e kindje, afgelopen januari hebben mijn man en ik een kindje moeten missen. Bij de termijnecho bleek er alleen een vruchtzakje te zitten maar geen kindje erin. Ik ben gewoon 10 weken voor niets zwanger geweest en het ergste was ook nog dat mijn lichaam hetzelf niet afstoote ik heb hierdoor begin februari een curretage ondergaan. Dinsdag na pinksteren kreeg ik acute buikpijn de gynaecoloog dacht aan aan een buitenbaarmoederlijke zwangerschap of een cyste, dus ben ik diezelfde dag nog geopereerd toen bleek gelukkig dat het een cyste was. Maar ik werd niet ongesteld bleek ik tijdens de operatie ZWANGER te zijn! Ik dacht echt dit gaat ook fout dit kindje zal de narcose niet overleven, maar ik ben nu alweer 22 weken zwanger van ons wondertje.
Ik heb alleen een slechte week nu want ik had eigenlijk as zaterdag 25 augustus uitgerekend geweest van ons derde kindje als alles was goed gegaan, maar helaas. Ik mag nu wel ons kindje goed voelen bewegen en dat geeft me troost zo van mama het gaat goed hier van binnen maak je over mij maar geen zorgen.
Het begin van de zwangerschap heb ik en een soort van roes beleefd, eigenlijk pas sinds een paar weekjes voelt het goed en durf ik er van te genieten.

Heeft iemand ook ervaring met een laagliggende placenta, ik heb nl. een laagliggende placenta en soms veroorzaakt die ook bloedingen waardoor ik natuurlijk weer helemaal in de stress schiet.

Sorry voor mijn lange verhaal, tranen biggelen over mijn wangen maar ik ben zo blij dat ik mijn verhaal even van me af kan typen! Ik kan er gelukkig ook goed met mijn man over praten.

Groetjes Sandra

Te eerste gefeliciteerd. Wat fijn dat het goed gaat met het kindje.

Wat vervelend dat je een rot week hebt. Het is altijd naar als een zwangerschap niet goed afloopt. Het is altijd moeilijk om het en plekje te geven. Fijn dat je kleintje je een goed gevoel probeert te geven door zich te bewegen. Probeer je daar aan vast te houden.

Ik heb geen ervaring met laagliggende placenta, wel met bloedingen. Maar volgens mij zijn er hier wel meiden die dat hebben. Snap wel dat je in de stress schiet daarvan.

Ik ben zwanger van nr 4. Helaas heb ik 6 miskramen hiervoor gehad. Ik weet hoe je, je voelt. soms is de natuur erg wreed.

Meid hier kun je lekker van je afkletsen. Het is een gezellige drukke boel hier.

Hallo Sandra,

Allereerst van harte gefeliciteerd met je zwangerschap. Heftige tijd hebben jullie achter de rug. Ik kan me voorstellen dat het moeilijk was om in het begin te genieten van je zwangerschap. Lief dat de kleine uk je troost!
Mijn placents ligt ook laag, ik heb (nog) geen last van bloedingen. Ik kan met voorstellen dat de bloedingen stress geven.
En je hoeft je hier niet te verontschuldigen, je kan hier sltijd je verhaal kwijt!

ten eerste gefeliciteerd welkom ja een laag liggende placenta kan bloedingen geven ik begrijp heel goed dat je in de stress schiet als je bloedingen hebt vooral met wat je hebt mee gemaakt met me vorige zwangerschap veel bloedingen gehad daarvoor een miskraam dus begrijp je volkomen maar ik heb ondanks de bloedingen een gezonde zoon van nu 15 maanden probeer er van te genieten groetjes samantha

Welkom bij deze gezellige club! Je hoeft je niet te verontschuldigen hoor voor je vehaal. En wat voor een verhaal.....heftig hoor. Kan me voorstellen dat je het best eng vind. Fantastisch dat de kleine uk je probeert te troosten. Daar moet je je dan maar aan vasthouden. Ik hoop dat je je verder goed voelt en dat de zwangerschap goed veloopt. Probeer er van te genieten meid!

Liefs,

Ha Sandra! Gefeliciteerd met je zwangerschap! En natuurlijk welkom bij deze gezellige club aanstaande mama's ;-) ik moest wel even slikken bij je verhaal, goed dat je er nu open over durft te praten. Blijven doen het kan hier niet gek genoeg ;-)
Zelf ben ik zwanger van ons 2e kindje een meisje. We hebben een zoon rens van 1,5 jr.
Liefs. Sam

Jeetje wat een verhaal zeg! Erg heftig!

Wel fijn dat je het kindje goed voelt, en ja.... In principe is het andere kindje niet echt een kindje geweest als er alleen een vruchtzakje was. Daar zou ik me aan vasthouden. Daarom krijgen jullie nu een extra groot en sterkt wondertje! Ik bedoel.... Het heeft al een narcose overleefd!

Liefs

Hallo lieve Sandra,

Wat een verhaal meid. Kan me voorstellen dat het op dit moment heel moeilijk en dubbel voor je is......
Fijn dat je je kindje nu goed voelt en probeer te genieten, het is en blijft een wonder!
Uiteraard ook gefeliciteerd met je zwangerschap.

Klets maar leekr mee en als je je verhaal kwijt moet, gewoon schrijven en er zijn altijd dames die een luisterend oor hebben hoor.....we staan ook voor jou klaar!!

Ik ben zelf in verwachting van een 1-eiige tweeling. Ook een wonder want wij hebben IUI gehad en ik had maar 1 rijp eitje dus mijn lichaam dacht zelf: "goh, ik ga er 2 kindjes van maken". Dit kom maar bij zeer weinig 2-ling zwangerschappen voor. Jou kindje is ook een wonder en blijkbaar al een heel sterk kindje als hij/zij al een narcose heeft overleefd.

Welkom bij de club! Liefs en een knuffel Lynn.

Terug
Bovenaan