Nieuw verhaal

Hoi Sandra,

goed dat je je verhaal heb gedeeld, hier kan je alles delen.
gefeliciteerd met je zwangerschap en welkom bij de club.
ik heb zelf een missed abortion gehad. pas bij 10 weken kwamen ze erachter dat het hartje niet klopte en moest ik ook een curretage krijgen. na 2 weken wachten..
toen de uitgerekende datum van de vorige zwangerschap (begin mei) er was, had ik het ook moeilijk.
je bent blij dat je weer zwanger bent, maar ook verdrietig dat het de vorige keer niet gelukt is en je zit in spanning of het deze keer wel goed gaat.. dus allerlei gevoelens.
ik durf ook pas sinds een paar weken te genieten en eigenlijk pas na de 20 weken echo. je bent toch onbewust bang dat het weer mis gaat.
maar meid, de baby heeft dit allemaal gered, dus denk dat het een sterk kindje is.

ik heb zelf ook een laagliggende placenta, maar heb geen bloedingen. er wordt bij mij ook geen aandacht aan besteed, pas weer bij de volgende echo met 28-30 weken.

liefs diaan

Hoi meis,

van harte gefeliciteerd met je zwangerschap.

Ik begrijp wel een beetje hoe je je voelt. Ik was in het begin zwanger van een tweeling. Helaas is eentje niet verder gaan groeien. Gelukkig is het andere kindje wel goed gaan groeien en ben ik nu 23 weken zwanger van een klein meisje.
Toen we de echo kregen zat er nog een vruchtje in het vruchtzakje. Dat viel mij wel heel erg zwaar. Ik heb er samen met mijn man veel over gepraat en we zijn zo blij dat het andere kindje goed groeit dat we het wel een plekje kunnen geven. Ik denk dat ik als ons meisje straks geboren wordt het wel heel moeilijk zal gaan vinden omdat er nog een kindje had kunnen zijn.

Gelukkig is jouw kleintje al sterk genoeg om een narcose te doorstaan, dus de rest gaat ook goed komen. Geniet er van, dat verdient je kleine wondertje.

Liefs Silvia

hey meid

gefeliciteerd! en welkom bij de club. jeetje wat een heftig verhaal zeg! ik kan me voorstellen dat je de eerste weken in een soort roes was. ben blij dat je de kleine nu goed voelt. ik hoop dat je er nu van kan genieten. ik heb geen ervaring met een laagliggende placenta dus kan je daar helaas niets over vertellen sorry!

xxx

Welkom bij de club!!
Ten eerste hartelijk gefeliciteerd met je zwangerschap. Wat een verhaal zeg. Kan me voorstellen dat je nu tegen DE datum aanhikt.. Lekker hier van je afkletsen en fijn dat je ook zo goed met je man kunt praten!

Laagliggende placenta heb ik geen evaing mee, wel bloedingen in het begin van de zwangerschap! Het is echt behoorlijk stressvol..

Meid lekker genieten van de zwangerschap...

Liefs

Hoi Sandra,
Welkom bij de club en gefeliciteerd met je zwangerschap.
Wat een heftige tijd maken jullie mee zeg!
je kan hier altijd je verhaal kwijt hoor!
En het is goed dat je het van je af schrijft.

Ik ben zelf in verwachting van ons 2e kindje. We hebben een zoon van 2.
Bij de 20 weken echo bleek dat mijn placenta laag ligt, maar dit geeft bij mij nog geen bloedingen.
Ik krijg met 32 weken nog een echo om te kijken of de placenta mee omhoog gegroeid is.

Geniet van je zwangerschap en ik wens je sterkte deze week.

Liefs, Peet

Gefeliciteerd met je zwangerschap.
Maar wat heftig dat je ook een kindje hebt moeten missen. Maar met dit kindje gaat het vast goed komen!

Ik heb ook ervaring met een laagliggende placenta in mijn vorige zwangerschap. Dat veroorzaakte ook bloedingen. Dat kwam doordat de placenta tegen de baarmoedermond stootte, en deze is gevoelig voor bloedingen. Helaas was daar weinig aan te doen. In mijn geval was de placenta vanzelf meer naar boven geschoven in de loop van de zwangerschap. Dus was het met de bevalling geen probleem meer.
Word je nu extra in de gaten gehouden? Ik hoop dat jou placenta vanzelf naar boven schuift en dat je deze zorgen van je af kan zetten.

Liefs

Dank jullie wel voor jullie lieve reacties!
Sorry dat ik nu pas regaeer maar ik kon er niet meer op met mijn wachtwoord en gebruikersnaam.
Nu weer wel gelukkig!

Groetjes San

Terug
Bovenaan