Nieuw werk weet niet dat ik zwanger ben: help!

Oké. Ik heb het alsnog vandaag gezegd! Hahaha moest het gewoon doen. Hij reageerde er goed en ging het intern bespreken. Ik hoor vanmiddag meer. Maar ze mogen er niks mee doen want discriminatie enzo. Any how. Ik ben blij dat ik het kwijt ben. 

Goed bezig, kan me voorstellen dat hoe t ook afloopt het toch een soort verlichting geeft. Ben erg benieuwd naar de afloop.
Op mijn werk is zo een situatie namelijk geen enkel probleem. Hopelijk geldt dat ook bij jouw bedrijf.

Ik wist zelf niet dat ik zwanger was toen ik voor mijn baas begon. 
Ik heb wel in t gesprek al gszegd dat ik graag aan kinderen wilde beginnen, dus helemaal nieuw was het niet, maar zo snel?! 
Ik was 6 weken zwanger toen ik erachter kwam, en zo enorm misseljk dat ik het gewoon verteld heb. Ik dacht ik speel open kaart , in werkweek 2 nog wel! Ze snappen waar t vandaan komt ala ik me niet goed voel en ik wil gewoon eerlijk zijn, laten zien dat ik niks te verbergen heb, en ik hoopte maar dat ze ook eerljk tegen mij zouden zijn. Nou ik kreeg een super leuke reactie gelukkig! 

Ik vind t goed om te horen dat er bedrijven zijn waar het geen enkel punt is! Zo hoort het! Toch zou ik me zorgen maken, want als je tijdens je proeftijd te horen krijgt dat je 'niet in de organisatie past' oid, probeer dan maar eens hard te maken dat ze je ontslaan omdat je zwanger bent.. iig ben ik blij dat ze er relaxt over waren, en dan hoef jij niks te verbergen! Fijn :)

Terug
Bovenaan