'Nieuw' ziekenhuis geweest...

Hey Lynn, goed te horen!! Welk ziekenhuis ga je nu ook al weer? Bronovo? Mijn vk werkt namelijk met Bronovo dus ben wel erg benieuwd!

Enne... nog veel plezier de laatste dagen als ongehuwde vrouw :)!!!

xxx

Hoi lynn

Wat een leuk nieuws ook en leuk die 2d echo ben benieuwd ja duurt lang hè die echo's whahaha

Knuff Marie

Ik ben de dagen ook aan het af tellen voor de echo ppffff en nog steets moeders voor moeders bezig ik moet nog 20dagen en dan is het over voor mij krijg die 4bpniet meer vol whahaha jij

Aaaaah geweldig dat het zo goed is gegaan. Eerste indrukken zijn zoooo belangrijk. En ook het serieus nemen van die gyn! Super!!!!

Boh nog fftjes en je weet wat je krijgt! 2 musjkes of 2 pielekes hahahaha

Ben heeeeel nieuwsgierig!

Liefs

wat heerlijk lynn!! eindelijk maar toch:D en ook goed dat ze opnieuw bloed hebben geprikt heb je waarschijnlijk nog eerder resultaat dan het andere ziekenhuis. echt slecht hoor! wat grappig ik ook op 9 juli 20 weken echo! ;)

en heb je al zin in je 2d echo hihi ik wel hoor zaterdag al jeejjj:D

xxxx

Lieve Lynn,

Fijn dat je een goed gesprek hebt gehad en een goed gevoel bij het zh hebt.
Spannend straks de echo met geslachtsbepaling. Ik ben zelf ook heel benieuwd. Leuke verrassing met je onverwachte vrijgezellenfeest en nu uitkijken naar de grote dag!! Ik een hele mooie bijzondere dag!

Liefs

Wat fijn dat je zo'n goede ervaring hebt met je nieuwe ziekenhuis. Heel belangrijk, gezien je nog veel met ze te maken krijgt.

:) En ben heel benieuwd of je nu 2 jongens of 2 meisjes krijgt....

Terug
Bovenaan