Nieuw, Zwanger zonder kwaaltjes, ongerust ??

Bedankt voor jullie reactie !
Ik hoor inderdaad steeds vaker dat de kwaaltjes nog wel kunnen komen... of weg blijven hihi..

Ja we hebben idd al een ledikantje gekocht. Lijkt wel gekkenwerk zo vroeg in de zwangerschap al,maar hij was nu erg goedkoop omdat het een showmodel was.
En we vonden hem zo ontzetend mooi !!
Staat nu boven... gek idee hoor
Nu dus hopen dat de zwangerschap goed gaat en de echo 20 augustus goed blijkt te zijn !

Wanneer hebben jullie eerste echo ???
En doen willen jullie ook een pretecho of 3d echo??

Natalie.. Jeetje geen kwaaltjes!!     Ideaal zeg !!!
Lijkt me echt heerlijk !! Ben je er al helemaal klaar voor???

Mickje..(of was het nou muckje..sorry..)   Wanneer ben je uitgerekend?
Ik ben nu namelijk 5 weken en 3 dagen en ben op 2 april uitgeteld..

Ik heb pas 11 september de eerste echo.... vreselijk dat het nog zo lang duurt, maar ja!!
In België gaat maakt de gyn echo's in het ziekenhuis en het was zoooo druk en er was een gyn weg en nog geen nieuwe en en en en.... ik kan dus dan pas terecht....
Nouja, niks aan te doen dan!

Ik weet nog niet of ik een 3d-echo wil, ik heb het wel eens gezien bij vrienden en vind het er toch altijd wel een beetje vreemd uit zien.....
Maar misschien dat ik tzt toch overstag ga, hahaha!
We hoeven in ieder geval niet te weten of het een jongetje of meisje is, jullie wel?

Groetjes, Mickje

Ohja, ik ben vandaag 6 weken en 1 dag en 28 maart uitgeteld.
(lijkt echt nog een eeuwigheid ver weg....)

Ik heb niet zo veel geduld, hihi!!

(maar waarschijnlijk denk ik achteraf; dat ging snel!)

Mickje.. oh jeetje dus je moet nog wel even wachten tot de eerste echo !
Ik denk ook niet dat wij een 3d echo willen, heb het idd ook eens gezien en vond het niet erg prettig om naar te kijken
Hier in de buurt kun je je 20 weken echo ook laten opnemen, dus dat willen we zeker gaan doen tzt. Film duurt dan zon 10 minuten..

Heb trouwens vd week dvd gezien over hoe de zwangerschap tot stand komt en hoe het kindje leeft in de baarmoeder echt super om te zien ! Heel interessant!
Naam was geloof ik " het begin van een nieuw leven"       echt een aanrader !
Zelfs manlief was er van onder de indruk !!

Terug
Bovenaan