nieuw

A

Anoniem

Guest
Hallo iedereen,

Vanaf vandaag ben ik nieuw op dit forum. Een paar weken geleden hebben mijn vriend en ik besloten dat we een kindje willen. Hij wilde dat al langer, maar moest even wachten op mij. Nu ik er ook aan toe ben, is de beer los! Ik heb werkelijk alles wat er aan informatie te vinden was al gelezen. Niet alle tips vind ik even geloofwaardig. Wat werkt nou wel en wat werkt nou niet? Ik ben echt een beginneling op dit gebied dus alle tips zijn welkom!
Wel hebben we besloten om mijn eerste "echte" menstruatie af te wachten en daarna pas te gaan proberen.
Hoop jullie een keer te spreken.

Groetjes, juffie74

Hoi!

Ik ben ook sinds vandaag op het forum (zie mijn berichtje 'groen als gras') dus dat is toevallig! Wij hebben gisteren (!) besloten om te stoppen met de pil en de eerste 2 menstruaties af te wachten. Spannend hè?!

Het is wel allemaal geheimzinnig, ik zit nu ook stiekem op mijn werk op het forum te kijken en schrik me te pletter als mijn collega's mijn kantoor binnen lopen. Haha, dat zal nog wel even zo blijven, want we vertellen niemand dat we het gaan proberen, dat merken ze vanzelf wel!

Groetjes,
Katie

hi hi,

Welkom!!! Ik ben isa en wij zijn al een tijdje bezig om zwanger te worden. Onze kinderwens bestond al ruim een jaar. Maar wij wilde alle twee nog even wachten tot we er aan toe waren. Wij zijn na het stoppen van de pil gelijk begonnen.  Ik had zo iets ik word toch niet gelijk zwanger en inderdaad.   Heb nu een regelmatige cycles van 36 dgn. We vrijen altijd in de vruchtbare periode en dan iedere dag maar het is nog steeds niet gelukt! Ik hoop voor jullie dat het snel lukt! Want het is toch wel iedere maand een grote teleurstelling zeker als het niet gelijk lukt! Maar ik wens je alle geluk toe en hoop voor jullie dat jullie op korte termijn zwanger worden! Is dit jullie eerste kindje? En hoe oud zijn jullie (als ik dat vragen mag)??? We spreken elkaar vast nog wel. Veel liefs isa.

Hoi nieuwerts!

Welkom op dit geweldige forum. Je kunt hier alles op kwijt.
Al je vragen, frustraties, en zovoorts.
Ik hoop ook voor jullie dat het zwanger worden voorspoedig verloopt en dat we onze gevoelens kunnen delen met elkaar.
Succes met zwanger worden!

Groeten Noomie22

Hoi allemaal,

Isa: Ik ben 25, maar dat had je misschien al gezien aan mijn naam, haha!
Ik ben inderdaad wel een beetje bang dat je lijf zich niet zo snel herstelt na jaren de pil slikken, dus we zullen zien. Ben benieuwd hoe lang het nog duurt voordat je zwanger bent, kan dus ieder moment!

Noomie: Dank voor je welkomstberichtje, lief! Ik geloof dat ik nu al een beetje verslaafd ben aan het forum, blijf de hele tijd (stiekem onder werktijd) kijken of er al nieuwe berichtjes zijn.

Groetjes,
Katie

HOI,

Isa: ik ben 30 jaar. Zoals mijn moeder zou zeggen: het werd tijd!
Leuk is dit forum. Ik kijk telkens even of er al reacties zijn!
Op mijn werk heb ik daar geen tijd voor, maar ik ben nu even vrij.
Tot snel, juffie74

Hoi hoi

Welkom, gezellig met nog meer meiden. Ik ben Doortje 28 jaar en we zitten nu in ronde 1 voor ons eerste kindje

Trouwens jij vroeg voor tips. Weet jij dat je foliumzuur kunt gaan gebruiken vier weken voor dat je zwanger raakt. Of je dit gebruikt is een keuze die je zelf maakt. Maar ik dacht benoem het even.

Groetjes Doortje

Hoi Juffie,

Welkom hierzo op het forum.
Ik ben Anne, 28 jaar en dit zou ons eerste kindje moeten gaan worden.
Inmiddels zijn we in ronde 11 beland.
Heel veel sucses met zwanger worden!

Groetjes Anne
enne......het werkt echt verslavend hier!

Terug
Bovenaan