nieuw

Hoi meiden!

Welkom op het forum...
Isa, ik weet precies wat je bedoelt; wij zijn in principe ook nog niet 'begonnen' maar ik ben ook elke keer even stiekem op het forum aan het meespieken.
Ik kan het niet laten!

Juffie74, mag ik uit je naam herleiden dat je een juffie bent? Zo ja, werk je op een basis- of middelbare school?
Ikzelf heb een kleuterklasje...Er zijn volgens mij best wat juffies op het forum!  

Ik hoop dat jullie hier de antwoorden op jullie vragen vinden, en in ieder geval een hoop gezelligheid, want dat vind je hier zeker!

liefs Lily  

Hoi Ladylilly,

Klopt inderdaad. Ik ben een juffrouw in het basisonderwijs. Op het moment heb ik groep 3. Ik heb al allerlei groepen gehad, waaronder twee jaar groep 6. Dat was ook erg leuk. Kleuters heb ik ook een jaar gedaan (groep 2). Maar eerlijk is eerlijk, ik ben meer een middenbouwtyp. Ik kan bij kleuters iets minder goed mijn "ei" kwijt (zei de schoolfrik!!!).
Ik had inderdaad gezien dat er nog meer juffies meekletsen op dit forum. Leuk is dat!
Hoop snel weer wat van je te horen!

Groetjes, juffie74

Wat leuk dat je ongeveer dezelfde naam gekozen hebt als mij. En vervolgens lees ik dat je die naam gekozen hebt om dezelfde reden als ik.
Ook ik ben juf in het basisonderwijs, sta voor de groep 1-2.

Ik ben nu in de 2e ronde. Het is heel verslavend effe te kijken op het forum, en ook heel erg leuk. Ik leer er veel!

Heel veel succes met zwanger worden!
Juffy

Terug
Bovenaan