Nieuw

A

Anoniem

Guest
Hallo meiden,

Ik zal me even voorstellen, ik ben alexx ben 27 en sinds 23 februari bezig om zwanger dus nog niet zo lang!!!

Ik heb gelijk eigenlijk een vraag en hoop dat iemand mij dara antwoord op kan geven!!!

Maandag werd ik ongimaar alleen wat bruin bloed(hoop dat jullie begrijpen wat ik bedoel) een klein beetje en dit was dinsdag en woensdag ook het geval en nu niets meer inprincipe had ik vandaag ongi moeten worden maar dat is nog niet gebeurd Kan natuurlijk nog komen maareh wat denken jullie zal ik  die drie dagen nu moeten zien als mijn menstruatie offe is dat iets anders misschien een beetje dom maar ik weet het niet zo goed!!!

alvast bedankt voor degene die hier op reageren en hoop nog veel meer dingen met jullie te kunnen uitwissellen.

Groetjes Alexx

Hey meis,

Welkom op dit forum! Gaan jullie voor jullie eerste wondertje?
Wat die bloeding betreft dat zou volgens mij wel eens een
innestellingsbloeding kunnen zijn. Ik had het vorige maand ook
maar werd daarna weer ongi. Dus ik denk dat je nog ff moet
afwachten en eventueel morgen een test zou kunnen doen als je
echt niet meer kunt wachten....! Spannend allemaal hoor!
Ik hoop voor je dat het raak is! Ik ga heel hard duimen voor je.
Succes en hou me op de hoogte. Veel liefs xxx isa.

He Isa,

Wat leuk dat je gelijk reageerd, inderdaad we zijn bezig voor de 1e best spannend allemaal!!!
Ik moet zeggen dat doordat ik op verschillende sites heb gekeken ook  al het idee had dat het innestelingsbloed kon zijn maar dacht dat ik het ook misschien verkeerd had begrepen en er te veel op hoop!!!!
Ik ga proberen om tot maandag te wachten met de test wie weet wordt ik toch nog ongi dit weekend maar als ik iets weet laat ik het je zo snel mogelijk weten.
Ben jij al lang bezig enne is het ook voor de 1e of heb je al zo klein schatje op de wereld gezet???

Groetjes Alexx

Hey meis,

Ik zou het knap van je vinden om zo lang te kunnen wachten....!
Ik  merk aan mezelf dat ik er slecht tegen kan dat wachten!
Wij zijn ook bezig voor ons eerste kindje en we zijn al een
tijdje bezig we zitten nu in ronde 6. Deze maand ben ik voor
het eerst begonnen met ovulatietesten omdat ik een hele
onregelmatige cycles heb. Zit nu op dag 13 en nog geen
positieve test gehad dus ff afwachten. Mijn nod is pas rond
19 juni dus dat duurd nog wel even! Ik hoop dat het deze maand
raak mag zijn! Dan zou ik het rond vaderdag weten...en dat vind
ik toch wel een heel leuk en orgineel cadeau. En nog een reden
waarom ik het deze maand extra leuk zou vinden.... Ik ga trouwen
op 7 juli en dan trouwen we met z'n 3en en dat zou ik toch wel
heel erg speciaal vinden. Dus we blijven duimen!!! Ben jij trouwens
getrouwd? Ik hoop snel weer van je te horen!  Veel liefs xxx isa.

He isa,

Nou ik heb gisteren de test gedaan en ben helemaal blij....................ik ben zwanger!!!!
Ik zat helemaal te shaken toen ik de test had gedaan en moest nog de hele dag wachten voordat ik het aan mijn vriend kon vertellen. Maar hij moest erg huilen. Nu maar duimen dat alles goed gaat!!!

Ik zal heel hard voor jouw en uiteraard ook voor de andere dames duimen dat het jullie ook snel zal overkomen.

Groetjes Alexx

Ha Alexx

Nou ontzettend gefeliciteerd!!!!

Geniet ervan!!!!

Groetjes Moppie

Hey meis,

Ontzettend gefeliciteed zeg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Wat zal jij blij zijn zeg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ga lekker genieten van je zwangerschap!!!!!!!!!!!!!!!!!!! En hoe voel je verder.... zwanger???
Heel veel liefs xxx isa.

Nou moet nog wel even wennen aan het idee het si zo raar om nu te weten dat er iets in je gaat groeien maar wel geweldig hoor!!! Nu even de drie maanden afwachten en dan iedereen het blije nieuws vertellen.

Heb jij nog een leuk idee om het aan onze ouders te vertellen???

Terug
Bovenaan