Hey Alexx,
Er zijn verschillende redenen waarom het kindje liever niet naar het kinderdagverblijf doe.Ten eerste vind ik het een hoop geld. Ten tweede vind ik persoonlijk dat baby's erg weinig aandacht krijgen op een kinderdagverblijf. Even snel voeden alles gaat snel en gehaast en echte liefde voor het kind is er echt niet aan de orde.
Verder zou ik graag willen dat het kindje een goede band met andere mensen op kan bouwen. Ik zou het fijn vinden als ie ook zonder zn vader en moeder zou kunnen bij een ander, wel zo prettig.....! Ik heb van dichtbij meegemaakt dat mijn neefje constant bij zn moeder was, ze werkte niet en hij ging nooit naar iemand anders toe, zn moeder wilde hem heel graag voor zichzelf zeg maar en het kind heeft nooit een band op kunnen bouwen met anderen. Nu hij groter word is dit nu een groot probleem aan het worden. Ik zou niet willen dat dit bij mij kindje zou gebeuren. Hij/zij moet in de geledenheid worden gesteld met andere om te gaan, er een band mee op te bouwen en van andere mensen te kunnen houden. Dit vind ik heel belangrijk en dat is ook de reden waarom ik graag wil dat hij/zij bij familie is als ik zou werken. De familie doet het echt met liefde, en dat is op het kinderdagverblijf toch heel anders!
Nou het is wel een lang verhaal geworden zeg! Hoop dat je er nog wat van begrijpt.
Over mijn aanstaande schoonvader....... idd de band is erg slecht. Hij erg depresief en daardoor stoot ie iedereen van zich af (helaas). In principe zagen we de beste man altijd alleen bij de zus van mn vriend maar sinds die echt slaande ruzie hebben is het contract helemaal verbroken met hem. Mijn viend werkt met hem in hetzelfde bedrijf, daar ontwijkt vader zoon de hele tijd. Dus we zitten in een erg moeilijke situatie. Ik zou het fijn vinden als ie erbij (mijn vriend en zn zus hebben het liever nog niet geloof ik) alleen ben ik bang dat ie het gaat verpesten! Naja zo kan ik nog wel door praten over hem.... in het kort hij is zwaar depresief en maakt overal problemen van en verpest altijd alles wat ie kan verpesten! Dus we zien die dag wel. Misschien spreken we hem toevallig nog wel! Heel veel liefs xxx isa.