Nieuw

Hey meis,

Misschien een kalender met daarop je uitgerekende datum.
Als je naar zo'n funshop gaat vind je vaak ook leuke dingen
zoals een slabbetje met mijn liefste oma/opa of iets dergelijks.
Weet het niet zo goed sorry. Ik zou ook nog niet weten hoe
ik het zou vertellen als ik eenmaal zwanger zou zijn!
Heb je verder nog klachten ofzo? Liefs xxx isa.

nee eigenlijk niet ben niet extreem moe of zo of misselijk helemaal niks hopen dat dat zo blijft
heb alleen een beetje vervelend gevoel in mijn onderbuik wat je ook hebt als je ongi moet worden maar ga er maar vanuit dat dat normaal is!! wat denk jij????

19 juni is jouw ongi dag he???

Hey meis,

Lekker dat je verder nog zo goed voelt. Die pijn in je onderbuik schijnt erbij te horen!
Heel erg normaal. Had idd mn nod op 19 juni maar had gister pas een positieve
ovulatietest dus valt mijn nod dus een paar dagen later. Hoeveel dagen weet ik niet
precies. Blijf jij eigenlijk werken als je bevallen bent van je kleintje, of heb je daar nog
helemaal niet overna gedacht? Veel liefs xxx isa.

Ja ik wil wel blijven werken, drie dagen, 1 dag gaat mijn moeder oppassen en 1 dag mijn schoonmoeder en 1 dag is mijn vriend dan met de baby.

Hebben jullie er al over nagedacht hoe jullie dat willen gaan doen???

Ben ej al helemaal klaar voor de bruiloft of moet je nog veel regelen???

Liefs Alexx

Hi Alexx

Van hartegefeliciteerd !!!!!!!!!!!!!!!!
Je bent wel een goede nieuwkomer zeg op dit forum!

Ik wens je heel veel geluk en gezondheid toe en heel belangrijk een ongecompliceerde zwangerschap natuurlijk!!!!!!!!!!!

veel liefs cindy

Hey meis,

Ja heb  er stiekem al wel een beetje over nagedacht wat werken betreft.
Ik wil als het kindje net geboren is eerst een half jaar tot een jaar
hem/haar de volle aandacht kunnen geven dus helemaal niet gaan
werken. Daarna wil ik niet meer dan twee dagen per week  gaan werken.
Ik werk zelf op een kinderdagverblijf maar wil mijn kind er niet heen
doen. Ik weet dat mijn moeder zo ie zo minimaal 1 dag zou willen
oppassen. Mijn schoonmoeder heb ik mn twijfels over want die werkt
nog erg veel en zit een beetje in haar tweede jeugd. Zelf pas ik heel
veel op op het kindje van mn schoonzus (ze is nu alweer 5 jaar) en ik
weet dat ''als'' het kan zij ook best op zou willen passen. Alleen werken
we alle twee op hetzelfde kinderdagverblijf dus ik weet niet of dan tegen
die tijd de dagen niet hetzelfde zijn. Kort om we zijn er nog niet helemaal
uit maar doet hoeft (helaas) ook nog niet want ik ben tenslotte (nog) niet
zwanger. Als het zo ver is zal ik het er pas met de ze over gaan hebben.
Komt tijd.... komt raad denk ik altijd. We zien het dan wel.

We moeten nog een paar kleine dingetjes regelen voor de bruiloft zoals
de drank voor de receptie en het bruidsboeket. En de vader van de bruidegom...
want we weten tot op heden nog steeds niet of hij wel komt!!!

Ik spreek je later weer!! Veel liefs xxx isa.

He Isa,

Mag ik vragen wat de reden is waarom jij je kindje niet naar een kinderdagverblijf wilt doen????

Enne contact met de vader niet zo goed bergijp ik als je nog niet weet of ie komt ook vervelend!!!!

Liefs Alexx

Hey Alexx,

Er zijn verschillende redenen waarom het kindje liever niet naar het kinderdagverblijf doe.Ten eerste vind ik het een hoop geld. Ten tweede vind ik persoonlijk dat baby's erg weinig aandacht krijgen op een kinderdagverblijf. Even snel voeden alles gaat snel en gehaast en echte liefde voor het kind is er echt niet aan de orde.
Verder zou ik graag willen dat het kindje een goede band met andere mensen op kan bouwen. Ik zou het fijn vinden als ie ook zonder zn vader en moeder zou kunnen bij een ander, wel zo prettig.....! Ik heb van dichtbij meegemaakt dat mijn neefje constant bij zn moeder was, ze werkte niet en hij ging nooit naar iemand anders toe, zn moeder wilde hem heel graag voor zichzelf zeg maar en het kind heeft nooit een band op kunnen bouwen met anderen. Nu hij groter word is dit nu een groot probleem aan het worden. Ik zou niet willen dat dit bij mij kindje zou gebeuren. Hij/zij moet in de geledenheid worden gesteld met andere om te gaan, er een band mee op te bouwen en van andere mensen te kunnen houden. Dit vind ik heel belangrijk en dat is ook de reden waarom ik graag wil dat hij/zij bij familie is  als ik zou werken. De familie doet het echt met liefde, en dat is op het kinderdagverblijf toch heel anders!

Nou het is wel een lang verhaal geworden zeg! Hoop dat je er nog wat van begrijpt.
Over mijn aanstaande schoonvader....... idd de band is erg slecht. Hij erg depresief en daardoor stoot ie iedereen van zich af (helaas). In principe zagen we de beste man altijd alleen bij de zus van mn vriend maar sinds die echt slaande ruzie hebben is het contract helemaal verbroken met hem. Mijn viend werkt met hem in hetzelfde bedrijf, daar ontwijkt vader zoon de hele tijd. Dus we zitten in een erg moeilijke situatie. Ik zou het fijn vinden als ie erbij (mijn vriend en zn zus hebben het liever nog niet geloof ik) alleen ben ik bang dat ie het gaat verpesten! Naja zo kan ik nog wel door praten over hem.... in het kort hij is zwaar depresief en maakt overal problemen van en verpest altijd alles wat ie kan verpesten! Dus we zien die dag wel. Misschien spreken we hem toevallig nog wel! Heel veel liefs xxx isa.

Terug
Bovenaan