Nieuw!!

Het blijft zo erg!!! (bij mij wel tenminste....)

Groetjes,
julide

hmmm jammer maar goed het zorgt wel voor genoeg onderwerpen op het forum toch!!

Succes allemaal !

Gr Cibi

hoi Cibi,
daar ben ik idd ook benieuwd naar of het zo erg blijft. Zit zelf ook in ronde 1. had gister mn NOD, niks. Al paar keer ongi-pijnen gehad(donderdag), maar niets gekomen. wel al anderhalve week  onwijs misselijk en hoge temp. Nu dus 1 dag overtijd. Maar in ronde 1 kan ook je cyclus nog onwijs op gang moeten komen. Volgens mij willen we te graag...haha. En je lichaam kan je echt onwijs in de zeik nemen als ik dit forum goed begrijp.
Kortom, ik duim hard met je mee en hoop voor je dat het snel donderdag is. Heb je beetje afleiding?

Gr. Danielle

He danielle,

Ik denk inderdaad dat we te graag willen. Je gaat op de kleinste dingen letten die je normaal met welk excuus dan ook weet te verklaren, ja wij vrouwen zijn maar raar (hoewel mijn mannetje lekker meedoet trouwens). maar euh spannend hoor als je 1 dag over tijd bent, hou ons op de hoogte en ik voor je!!

gr. Cibi

Hey Julien..

Als het gaat om een gewoon koperspiraaltje zonder hormonen (myrena) dan heeft dat denk ik geen invloed op je cyclus.. Het kan we zijn dat je baarmoederslijmvlies wat geirriteerd is door het verwijderen waardoor je wat gaat vloeien na het verwijderen.. Als het een mirenaspiraal is dan moet het wel weer opgang komen omdat door de hormonen in dat spiraaltje je baarmoederslijmvlies heel dun blijft en je daardoor bijna niet meer ongi wordt...

liefs.. Bats

Hallo allemaal

Ik ben Faye en ik ben op het moment in de 2 de ronde voor mijn eerste kindje! Ik heb mijn NOD op donderdag 8 sept. Ik kan niet wachten tot het donderdag is!! Ha ha. We zitten wel allemaal in hetzelfde schuitje hoor!!
Leuk om eens met mensen te kunnen praten die ook alsmaar aan het wachten en hopen zijn!
Ik hoor dat er meerdere zijn die hun NOD rond dezelfde dag hebben! Alleen ben ik niet misselijk en heb ik ook geen opgeblazen gevoel! Daar baal ik zelf wel een beetje van! Ik voel me echt niet anders.
Nou heb ik ongeveer 11 jaar de pil geslikt maar ik ben wel vorigemaand gewoon op tijd ongesteld geworden!!
Afwachten is nu dus het enige wat ik kan doen! Hi hi.

Liefs Faye

22jr, 2 de ronde 1st kinje

Terug
Bovenaan