nieuw

Thanx Pien!!

Ben inmiddels lichtelijk gek aan het worden. ZIt al de hele dag in mijn pyjama (met de laptop op schoot) te wachten tot het morgen is!  Morgenochtend gelijk temp opnemen, als ie nog steeds hoog is is goed teken, anders: !!!

Mijn laatste ongi voor we voor het echie gingen liet onverwachts ook een week langer op zich wachten, heel maf. Wist wel zeker dat ik niet zwanger was, maar was wel balen, want toen konden we dus ook pas een week later beginnen met "gericht klussen". Ik denk dat het toen kwam door stress,  ben toen heel vaak laat in de nacht gaan slapen, soms pas tegen half 3... en dan weer 's ochtends normale tijd eruit. Beetje dom, want dat was helemaal nergens voor nodig... eigen keuze, verslavende hobby (beetje net als hier ).

Maar goed, ik hoop niet dat jij net als velen hier aan dat wachten hoeft te wennen en dat het bij jullie sneller raak zal zijn. Good luck en je hoort het wel!

Groetjes,

Tammy

hai Pien welkom...

suc6 dinsdag... tammy en ikke zijn morgen...
bleh.......... ik zit ook met laptop op schoot...kan haast niet w88!!!

als ik nu ga slapen is het zo morgen vroeg hahaha
maar goed ik ga morgen nog niet testen...pas vrijdag!!!..heb in mei vroege MK gehad..we waren heel blij een paar dagen..dat wil ik nie nog een keer meemaken...dus suc6!
liefs Tinuh

Wat spannend zeg de eerste ronde.
Hoop voor jullie dat er niet al te veel rondes zullen volgen.
Maar hier kan je altijd je frustraties kwijt en natuurlijk ook goed nieuws.
Veel succes met je kinderwens.
Liefs van Miena.

Terug
Bovenaan