A
Anoniem
Guest
quote: zold reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('07-01-2007 11:50:51&apos
Ik vind het echt heel spannend alemaal. Je hoort betrekkelijk veel verhalen over vrouwen die meteen zwanger zijn na het stoppen met de pil, maar minstens zo veel dat het echt heel erg lang kan duren. We durven daarom niet een te hopen dat het meteen raak ik is. Ik weet dat het best heel lang kan duren aangezien ik 6 jaar aan de pil ben geweest, maar ik kan het niet laten om regelmatig rond te snuffelen op het forum. Ik ben er in mijn hoofd zo vaak mee bezig, wat velen van jullie wel herkennen heb ik gelezen. Ik hoop dat ik over een paar maanden, mocht het niet gelukt zijn tot dan, niet heel erg teleurgesteld en gefrustreerd zal zijn. Ik houd mezelf voor dat ik ook blij zal zijn met een eerste ongesteldheid, omdat ik dan in ieder geval meer zekerheid heb op een ei sprong, dat ik dus niet aan het ontpillen ben ofzo. ook een tweede ongi is geen probleem want dan weet ik meer over mijn cyclus etc. Maar gedeelde smart is halve smart en je weet nooit misschien behoor ik tot die groep zeer gelukkige vrouwen waarbij het snel raak is.
Succes allemaal
groetjes Zold