nieuw

quote: zold reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('07-01-2007 11:50:51'));

Ik vind het echt heel spannend alemaal. Je hoort betrekkelijk veel verhalen over vrouwen die meteen zwanger zijn na het stoppen met de pil, maar minstens zo veel dat het echt heel erg lang kan duren. We durven daarom niet een te hopen dat het meteen raak ik is. Ik weet dat het best heel lang kan duren aangezien ik 6 jaar aan de pil ben geweest, maar ik kan het niet laten om regelmatig rond te snuffelen op het forum. Ik ben er in mijn hoofd zo vaak mee bezig, wat velen van jullie wel herkennen heb ik gelezen. Ik hoop dat ik over een paar maanden, mocht het niet gelukt zijn tot dan, niet heel erg teleurgesteld en gefrustreerd zal zijn. Ik houd mezelf voor dat ik ook blij zal zijn met een eerste ongesteldheid, omdat ik dan in ieder geval meer zekerheid heb op een ei sprong, dat ik dus niet aan het ontpillen ben ofzo. ook een tweede ongi is geen probleem want dan weet ik meer over mijn cyclus etc. Maar gedeelde smart is halve smart en je weet nooit misschien behoor ik tot die groep zeer gelukkige vrouwen waarbij het snel raak is.

Succes allemaal

groetjes Zold

hoi hoi!

ik ben Carina en ben 28 jaar.
mijn vriend en ik willen ook gaan proberen ons eigen wondertje te maken.
ik ben sinds vrijdag niet meer ongesteld en zou als ik het goed begrepen heb 28 januari normaalgesproken weer ongesteld worden.

1 januari ongesteld geworden dus 28 dagen verder....
heb ik dit goed? ik heb de laatste paar weken zoveel gelezen dat ik alles door elkaar ga halen.. hahaha

groetjes Carina

hoi catharina,

dan lopen wij momenteel precies gelijk.
werd ook 1 januari ongesteld.
mijn cyclus loopt als het goed is ook tot 28 januari.

groetjes kwinty

hoi kwinty!

ja ik zag het ook! spannend he!

misschien kunnen we af en toe wat ervaringen uitwisselen?

groetjes Carina

hoi carina,

lijkt me leuk.
sorry dat ik je naam net verkeerd schreef, zat even niet op te letten.
we houden elkaar wel op de hoogte en dan zien we wel wat 28 januari ons brengt.

groetjes kwinty.

Hee hoi,
Lees dat er weer wat nieuwe meiden bij zijn gekomen, leuk!!! En inderdaad het werkt verslavend, dus wees gewaarschuwd, hahaha!!! Liefs Lientje  

hoi hoi,

werkt inderdaad verslavend.
je blijft maar lezen, zeker als je net nieuw bent.
vind het wel erg leuk dat we zo onderling onze ervaringen kunnen delen.

groetjes kwinty

met die verslaving ben ik het helemaal eens.
ik had niet gedacht dat ik zoveel al gelijk zou lezen en reageren.

ik vind het vooral fijn om erover te kunnen kletsen zonder dat je hele omgeving het weet.
Wij hebben het mijn zus, schoonzus en goede vriendin verteld. Verder weet nog niemand het.

heb jij het al iemand verteld kwinty?
groetjes Carina

Terug
Bovenaan