nieuw!!

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Mijn naam is Anna en ik ben 22 jaar.
Mijn vriend en ik hebben besloten dat we zwanger willen worden dus ik ben 1 januari gestopt met de pil. Ik slik tegenwoordig foliumzuur en we hebben net de eerste ronde gehad. Aanstaande donderdag zou ik weer ongi moeten worden, dus spannend spannend spannend!!!

Ik ben nieuw op dit forum en het lijkt me leuk om deze spannende periode met andere meiden/vrouwen te delen.

Het zou mijn eerste kindje zijn dus het is best eng en onwennig. Ik heb de laatste tijd wat last van brandend maagzuur en pijnlijke tepels, dus wie weet is het al zover! Donderdag zullen we het weten!

Groetjes,
Anna

Hallo Anna,

Ik ben Nancy.
Wij zijn ook pas begonnen voor een eerste kindje (sinds maart).
Donderdag je nod, spannend!!
Ik hoop 5 april niet ongesteld te worden..
Gisteren had ik als het goed is mijn ei-sprong dus nu is het voor mij ook afwachten. Wel spannend allemaal hoor.
Ik had me voorgenomen om er niet al te veel mee bezig te zijn, maar dat lukt toch niet helemaal..

Groetjes,

Hallo alletwee, welkom hier.

Wij zijn deze maand begonnen voor onze tweede, we hebben al een zoon van ruim 4 jaar.

Het is allemaal inderdaad erg spannend. En hoe meer ik mezelf voorneem er niet teveel mee bezig te zijn hoe meer ik dat juist wel doe...eigenlijk zou ik ook helemaal niet op dit forum moeten zijn want daardoor ben je er ook meer mee bezig.

Nu moet ik wel zeggen dat mijn prioriteiten even ergens anders liggen...mijn broertje heeft 2 dagen geleden een zoon gekregen, fanastisch ventje....maar zeer waarschijnlijk hersenvliesontsteking.....het is nu alleen maar duimen dat ze er ptijd bij zijn geweest en dat het mannetje snel weer opknappen.....wonderlijk hoe snel je je aan zo'n wurmpje kan gaan hechten terwijl het niet je eigen kindje is.

Groetjes
Marjolijn

Welkom op het forum.
Ik ben zelf 24 en wij zijn voor de 2e aan het knutselen.
Onze dochter is nu 2!

Ik wens je heel veel succes en hoop voor je dat je snel mag gaan genieten van je zwangerschap.

xx Bren

Welkom hier!!!!!
Vel kletsplezier hier!!!
Ik zie dat je in januari bent gesropt met de pil!! Ik ook, wij ziten nu in de 3e ronde voor ons eerste kindje.
Er is ook een topic januaristopers!! Kom daar ook eens gezellig kletsen, allemal meiden die in januari zijn gestopt!!!

Groetjes!!

Hoi allemaal,

Ik ben ook nieuw op het forum.

Ik ben 28 jaar en ben sinds oktober gestopt met de pil.
Ik ben nog niet regelmatig ongesteld, dus het is steeds weer spannend....

Veel succes allemaal!!!

groetjes Ellis

@Marjo: Ja het forum helpt inderdaad niet bij het proberen niet eraan te denken.. Het is toch steeds zo van: ff op het forum kijken hoe het bij iedereen is!
Wat erg van je kleine neefje! Ik hoop dat alles goed met hem komt..

Hallo Anna, en en en zijn de rode duiveltjes vandaag weggebleven? Ik hoop het voor je! Trouwens nog welkom op het forum.

@ Marjo, hoe is het nu met je neefje? Kunnen ze het goed behandelen? Hopelijk knapt hij snel een beetje op. Veel sterkte in elk geval.

Hoe is het met de rest?

Gr, Nathalie

Terug
Bovenaan