nieuw!!

hallo

met mijn keine neefje gaat het gelukkig goed. Uit testen is gebleken dat hij er voor 95% zeker niks aan over gaat houden. inmiddels is hij uit de couveuse en van de monitor af dus al met al gaat het erg goed met hem. Hij eet erg goed is is alweer boven zijn geboorte gewicht...

groetjes
Marjolijn

Dag meiden,

Wat een leuke reacties allemaal!!
Het is nu 18.15 en ben nog niet ongi geworden...echt zooo spannend!
Ik ben vandaag wel 6 keer naar de wc geweest, elke keer dacht ik iets te voelen maar nee. Heb wel ontzettende rugpijn sinds 15.30 maar op internet las ik nes dat dit al in een vroeg stadium van een zwangerschap kan voorkomen (dan schijn je een gekantelde baarmoeder te hebben) en aan één lies begin ik nu ook pijn te krijgen.

Ik ben er echt al de hele dag mee bezig! Ik hoop zo dat de rode duivels wegblijven!! Dan ga ik zaterdag glijk een test doen (mijn mammie is dan jarig, zou toch een leuk kadootje zijn!).

Pfff....houd het bijna niet meer van de spanning! Ik zal jullie op de hoogte houden!

Groetjes,
Anna

Dag meiden,

Ik ben nog steeds niet ongesteld geworden!!! Als ik het morgenochtend nog niet ben geworden ga ik een test halen! Elke maand ben ik ongi precies op de dag dat ik het moet worden en nu niet....echt zooo spannend!

Ik durf het bijna niet te hopen, maar doe het nu toch wel...nog even afwachten!

xxx,
Anna

Hallo,

Had ik net een heel stukje getypt en is het zomaar weg...

Marjo: Gelukkig dat het weer goed gaat met je neefje, dat is fijn om te horen.

Anna: Spannend! Als je normaal altijd een heel regelmatige cyclus hebt dan zou het nu dus wel s raak kunnen zijn he :) Hopelijk blijven de rode duivels weg voor je. Ik zal voor je duimen.. En ik ben benieuwd als je morgen de test doet.. Laat wel iets weten he?? :)
Ik moet nog wachten tot 5 of 6 april voordat ik iets weet, het wachten duurt wel lang vind ik.. Maajah, tis niet anders.

Succes allemaal!

Hoi Anna, leuk ik ben ook 22jaar. maar wij willen al voor n 2de gaan
Spannend joh of je nu wel of niet ongi gaat worden...leuk leuk... ik ben ook weer sinds zo'n 3weekjes gestopt met de pil en wordt dus ook afwachten he... slik nog geen foliumzuur ofzo, we kijken het gewoon even aan...
Sterkte met wachten....spannnnuuunnd en leuk!
groetjes

ZWANGER!!!!

Ja meiden, het is zover: ik ben zwanger!!! Ik was vanochtend nog steeds niet ongesteld en heb vanochtend een test gedaan: overtuigend positief!

Ongelofelijk: al na één ronde is het raak! We hebben het meteen aan onze ouders en broers/zussen verteld, met de rest wachten we tot ik 3 maanden verder ben.

Heel erg bedankt voor de berichtjes ( ik blijf uiteraard actief op dit forum). En iedereen heel erg veel succes!!!

Liefs,
Anna

gefeliciteerd valentine, wat te gek, ik hoop echt dat de eerste drie maanden vlekkenloos verlopen... en dat jullie lekker genieten !!. Ik heb zelf net mijn eisprong gehad, en wie weet is t raak, maar ja is pas ronde 1, dus geen haast. we wachten t af..

maar voor jou, helemaal te gek...!

Super gaaf! Leuk voor je dat het zo snel is gegaan. Ik moet nog ff een paar dagen wachten en dan weet ik het ook. Hopelijk gaat het bij mij ook zo snel...
Geniet er van, ik hoop voor je dat alles goed gaat.

Terug
Bovenaan