Nieuw!

A

Anoniem

Guest
Hallo,

Wat fijn dat je hier kan praten over je droom --> zwanger worden!!
Ik ben nu nog maar net gestopt met de pil....vindt het allemaal heel spannend!
Moet er echt constant aan denken.......! Verheug me er zo ontzettend op,
hoop zo erg dat het allemaal goed gaat!?

Het is toch verstandig om een maand nog even voorzichtig te doen,
en kijken hoe je regelmatig je menstruatie is?!!?
We willen eigenlijk nu al graag beginnen, maar denk dat het verstandig
is om nog even te wachten...toch?

Leuk om jullie verhalen allemaal te lezen....succes allemaal!

Gr. Annemiek!

Hoi Annemieke!

Welkom hier op het forum. Zoals je wel kan lezen zin er genoeg onderwerpen om lekker mee te kunnen kletsen!
Op zich zou je niet hoeven wachten hoor de eerste maand. Maar als je een beetje inzicht in je cyclus wil krijgen is het wel handig. Ook kan je lijf je voor de gek houden als je nog aan "ontpillen" bent. Dus dat het langer duurt voordat je ongi wordt.
Veel succes en praat lekker mee!

Groetjes Mariska

Hallo,

Ook ik ben nieuw op het forum, nou ja, ik heb al wel eens meegelezen maar nog nauwelijks een berichtje achtergelaten.
Wij zijn inmiddels in ronde 9... dus tja mijn geduld wordt redelijk op de proef gesteld. Met de pil was ik al heel lang gestopt, dus van het ontpillen heb ik geen last gehad. Ik sprak echter laatst een collega, en die vertelde dat je juist extra vruchtbaar bent in de eerste 2 maanden nadat je gestopt bent met de pil. Dus als ik jouw was, zou ik gewoon lekker gaan klussen deze maand. Baat het niet schaadt het ook niet toch?

Groetjes Kiki

quote: Loveme1981 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('10-04-2008 10:43:59'));

Hoi Annemieke!

Welkom hier op het forum. Zoals je wel kan lezen zin er genoeg onderwerpen om lekker mee te kunnen kletsen!
Op zich zou je niet hoeven wachten hoor de eerste maand. Maar als je een beetje inzicht in je cyclus wil krijgen is het wel handig. Ook kan je lijf je voor de gek houden als je nog aan "ontpillen" bent. Dus dat het langer duurt voordat je ongi wordt.
Veel succes en praat lekker mee!

Groetjes Mariska

Hallo Mariska,

Heb best lang de pil geslikt, dus ben best benieuwd hoe mijn cyclus zonder pil gaat verlopen!
Heb altijd veel last van mijn menstruatie....dus hoop niet dat dit een negatief effect op mijn cyclus heeft!? Maar ja, we zien wel!! Toch bedankt voor je advies!
Hoe gaat het met jou?

Gr. Annemiek!

quote: kiki77 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('10-04-2008 14:31:39'));

Hallo,

Ook ik ben nieuw op het forum, nou ja, ik heb al wel eens meegelezen maar nog nauwelijks een berichtje achtergelaten.
Wij zijn inmiddels in ronde 9... dus tja mijn geduld wordt redelijk op de proef gesteld. Met de pil was ik al heel lang gestopt, dus van het ontpillen heb ik geen last gehad. Ik sprak echter laatst een collega, en die vertelde dat je juist extra vruchtbaar bent in de eerste 2 maanden nadat je gestopt bent met de pil. Dus als ik jouw was, zou ik gewoon lekker gaan klussen deze maand. Baat het niet schaadt het ook niet toch?

Groetjes Kiki

Hallo Kiki,

Nou jij hebt zeker geduld zeg!! Knap van je! Je verlangt er zo naar!!
Hoop echt voor jullie dat het niet lang meer duurt!!
Ben benieuwd hoe lang het bij ons gaat duren.....maar ja zien het vanzelf wel!
Ben wel benieuwd hoe mijn cyclus zonder pil gaat verlopen, heb altijd veel last van
mijn menstruatie....!
Hmmm.... extra vruchtbaar in de eerste 2 maanden, haha misschien niet zo voorzichtig
zijn deze maand!!? Haha! Veel succes en bedankt voor je advies!!

Gr. Annemiek.

Hallo Annemiek, geniet er gewoon lekker van meis. Het is voor velen van ons allemaal nieuw. En denk dat er ook heel veel meiden jaren lang de pil hebben geslikt, zo ook ik. Mijn menstruatie was ook altijd heel erg voor de pil. Inmiddels zit onze 1e ronde er al op. Mijn menstruatie was in de begin dagen wel wat heviger dan in de tijd dat ik de pil slikte. Maar dat hoeft natuurlijk niet bij iedereen zo te zijn.

Wat ik aan je wou vragen. Slik je al foliumzuur, want dat is namelijk wel belangrijk.
Hopelijk zul je een fijne tijd hebben op dit forum en dat jullie snel zwanger mogen zijn.

Gr. Nathalie

quote: 1984_Nathalie_1984 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('10-04-2008 22:22:59'));

Hallo Annemiek, geniet er gewoon lekker van meis. Het is voor velen van ons allemaal nieuw. En denk dat er ook heel veel meiden jaren lang de pil hebben geslikt, zo ook ik. Mijn menstruatie was ook altijd heel erg voor de pil. Inmiddels zit onze 1e ronde er al op. Mijn menstruatie was in de begin dagen wel wat heviger dan in de tijd dat ik de pil slikte. Maar dat hoeft natuurlijk niet bij iedereen zo te zijn.

Wat ik aan je wou vragen. Slik je al foliumzuur, want dat is namelijk wel belangrijk.
Hopelijk zul je een fijne tijd hebben op dit forum en dat jullie snel zwanger mogen zijn.

Gr. Nathalie

Hoi Nathalie,

Bedankt voor je berichtje!
Ik moet ook denk maar gewoon kijken hoe het allemaal
gaat lopen en er van gaan genieten!! Alles op me af laten
komen! Maar wil het ook goed doen, en kijken hoe het allemaal zit!
Ben ook net begonnen met foliumzuur, dus dat is goed!
Geniet er ook van en succes met jullie kinderwens!!

Gr. Annemiek!

Dag Annemiek,

Als ik jou was zou ik toch nog even wachten...om 2 redenen:
1. als je nu meteen zwanger raakt heb je een anderhalf keer zo grote kans op een tweeling (wel leuk natuurlijk maar als je voor je eerste gaat?!);
2. je leert je lichaam goed kennen en weet hoelang je cyclus is...zo eet je beter wanneer je ovuleert en kun je er beter op "inspelen".

Veel succes!!

groetjes,
anna

Terug
Bovenaan