Nieuw!

Hoi,

Welkom op het forum!

Als ik jou was zou ik deze maand gewoon lekker genieten van je mannetje (als je begrijpt wat ik bedoel) en dan onveilig. Maar nog niet op bepaalde momenten, zeg maar.

Ik snap de reden niet goed waarom je eerst een maand moet wachtenom je cyclus te leren kennen?! Ik bedoel, mocht je deze maand zwanger worden dan is het toch ook helemaal niet belangrijk meer om je cyclus te leren kennen?! En de verloskundige kan precies zien (middels een echo) hoelang je exact zwanger bent).

En  mocht de kans op een tweelingidd 1,5 keer groter zijn, dan nog is die kans heel klein!

Ik zou dus zeggen, ga er lekker voor!

Groetjes en succes!

Hallo.

Ik bekijk sinds 2 maanden geloog ik ik het forum en reageer ook al.
Maar zal me even voorstellen:
ik ben judith
26 jaar
woon in apeldoorn.
wij zijn al een jaar bezig met kinderen maar zonder reseltaat.
ovulatie testen, themperaturen en nu dan 9 juni naar gynocoloog.
Aantal beginnen net en is het allemaal nieuw en spannend maar voor mijn is het toch al weer anders.
helelaas kan de zus van me vriend niet via de normale weg kinderen krijgen wel via ivf dus daar zit ik weer mee.
wie heeft er ervaring met ivf?
En wat gebeurt en allemaal bij de gynocoloog bij de eerste afspraak en wat gebeurt er allemaal in de volgende onderzoeken bij de gynocoloog t/m ivf.
En wat is ivf en waarom ivf?
enz enz. wie wie kan mij helpen.
Judith

Welkom Judith, volgens mij zijn er best veel topic met meiden die al langer dan een jaar bezig zijn en behandeling bij gyn ondergaan, die kunnen misschien antwoord geven op je vragen. En er is ook heel veel op internet te vinden. Maar kan me voorstellen dat je graag van je af wilt kletsen en daar is dit een prima forum voor. Hopelijk mogen jullie snel zwanger worden, het zij met ivf.

Gr. Nathalie

Terug
Bovenaan