Nieuw

Hoi Nikki,

Ja stom he dat die gyn dan niet vraagt naar de templijsten. Doe je zo je best om het netjes bij te houden...

Maar balen zeg dat het bij jullie dan gelijk IVF wordt! Is IUI helemaal uitgesloten?? Mijn zus had hetzelfde verhaal van die zaadjes (ene helft dood, andere helft beweegt niet) en die is bij de 2e poging  IUI  zwanger geraakt en d'r 2e kindje was in de 1e maand spontaan raak! Dus het kan wel!

Ik ben vandaag voor het eerst voor een follikelmeting geweest. Ik zal ff in een nieuw topic de bevindingen daarvan vertellen.

Jij dus ook welkom hier en heel veel succes met alles. Ik vind het nu al een gedoe hoor, petje af voor alle dames die hier weet ik niet wat moeten doorstaan!

Groetjes,

Tammy

hoi niekie

wij hebben hetzelfde gehad als jullie!!
we zijn na een jaar naar de huisarts gegaan en die heeft ons direct door gestuurd naar de gyn omda mijn man op zijn 9e aan een bal is geopereerd
daar is directe een zaadtest gedaan en bij mij een cyclus onder zoek,
na een week kregen we de uitslag van de zaadtest, zeer slecht !!! enige oplossing voor ons zu icsi worden, heel misschien nog ivf.
dit alles kregen we te horen in sept 2006
inmiddels hebben we afgelopen week ons intake gesprek gehad voor de icsi behandeling.
we weten inmiddels wel dat bij mij alles goed is, wij zijn nog best jong en dat is ook een positief punt.

meid sterkte met het verwerken van dit nieuws, maar bedenk wel, er is nog een mogelijkheid!!!!!!!!
blijf positief!!!

veel liefs wilma

Hoi meiden,

Aan de ene kant ben ik wel blij dat we weten wat de reden is dat wij niet zwanger worden. En dat er waarschijnlijk wat aan gedaan gaat worden, maar het ging allemaal wel erg snel. Daar had ik me niet op voorbereid.

Hopeless, het lijkt me inderdaad erg frustrerend wanneer alles goed is bij jullie beiden (gelukkig), maar dat je nog steeds niet zwanger bent. Maar jouw / onze tijd komt wel hoor! Heel veel geluk en succes!!

Momenteel is het rustig hier. Gisteren bloed laten prikken. De uitslag krijg ik gelijk met de uitslag van het volgende zaadonderzoek bij de volgende afspraak met de gyn in maart.

Het verhaal van je zus, Tammy, geeft de burger moed. Het hangt van het volgende zaadonderzoek af of we gelijk voor IVF/ICSI zullen gaan of dat IUI toch een optie is.

Wilma, heb net je topic gelezen. Ik had ook nog nooit gehoord over IVF/ICSI in eigen cyclus. Ik las dat 6 keer in eigen cyclus telt voor 1 IVF-behandeling. Dus meer kans!!!! Waarom doen ze dit alleen in Groningen?

Verder alle meiden heel veel succes en ik hoop dat we binnenkort allemaal een wondertje in onze buik mogen hebben.

Groetjes,
Nikki

Terug
Bovenaan